همدانی: دفاع افشاریان از اشتباهات داوری به مراتب بدتر از اشتباه داوران است

0

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال می‌گوید حواشی اخیر پیرامون این باشگاه روی کیفیت تیم فرهاد مجیدی تاثیر منفی گذاشته و استقلال با آرامش فوتبال بازی نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، ستار همدانی مربی و سرپرست اسبق استقلال در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: بازی دلچسبی را از استقلال مقابل آلومینیوم اراک ندیدیم و فکر می کنم مشکلات مدیریتی روی کیفیت و تمرکز بازیکنان استقلال تاثیر گذاشته است.

او در مورد اشتباه داوری صورت گرفته در بازی آلومینیوم اراک برابر استقلال گفت: اشتباه داوری هم اتفاق افتاد و شاید استقلال با آن گل سالم می توانست بازی را پیروز شود. اینکه مدام در مورد داوری صحبت می شود تاثیر برعکس می‌گذارد و اشتباهات بیشتر می‌شود. هفته های پایانی لیگ است و همه نگران اشتباهات داوری هستند و بی شک این اتفاق داورها را تحت فشار روانی قرار می‌دهد و ممکن است اشتباه آنها تکرار شود.

همدانی در مورد تاکید خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران در مورد صحیح بودن تصمیم داور بازی آلومینیوم اراک بیان کرد: اشتباه داوری بخشی از فوتبال است اما وقتی مسئول کمیته داوران از تصمیم اشتباه داور دفاع می کند از اشتباه داور بدتر است. داور در لحظه اشتباه کرده اما آقایان ۱۰۰ بار صحنه را می بینند اما باز تاکید دارند که توپ در موقعیت آفساید به قایدی رسیده است و این خیلی بد است و نمی‌دانم این اتفاقات را کجای دلمان بگذاریم.

پیشکسوت دو تیم استقلال و تراکتور در خصوص جدال حساس فردا شب این دو تیم وغیبت چند بازیکن اصلی تراکتور اظهار داشت: حتما بازیکنان جایگزین تراکتور انگیزه کافی را برای بازی فردا شب دارند و استقلال نباید حریفش را دست کم بگیرد. فکر می‌کنم بازیکنان خط میانی دو تیم در بازی فردا شب نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

همدانی در مورد تغییرات مداوم مدیریتی و فنی در دو تیم استقلال و تراکتور بیان کرد: استقلال و تراکتور در این چند سال شرایطی مشابه یکدیگر داشته‌اند. مشکلاتی که گریبان استقلال را در این سالها گرفته است برای تراکتور هم رخ داده و دو تیم چند سالی می شود که مشکلات مدیریتی و تغییرات مداوم مدیرعامل و سرمربی داشته‌اند. این اتفاق برای تیم هایی مثل تراکتور و استقلال فاجعه محسوب می‌شود. متاسفانه سو مدیریت به این دو تیم آسیب زیادی زده است. 

پیشکسوت استقلال در پایان صحبت هایش در خصوص ویدیویی منتشر از محمد حسین کنعانی‌زادگان که باعث شکایت باشگاه استقلال از او به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده گفت: باشگاههای ما اول باشگاه فرهنگی هستند بعد ورزشی اما متاسفانه هیچوقت برنامه‎ای برای فرهنگ‌سازی بازیکنانمان نداشته‌ایم. وقتی بازیکنی وارد باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس می‌شود باید درک کند که جایگاه ویژه‌ای در جامعه پیدا کرده است. متاسفاته برخی بازیکنان نمی‌دانند که به چه جایگاه اجتماعی رسیده‌اند و خودشان را کنترل نمی‌کنند. وقتی بازیکن از سطح عمومی جامعه بالاتر رفته و دیده می‌شود نباید اینگونه رفتار کند. اگر بازیکنی از استقلال هم چنین اشتباهی را می‌کرد بازهم همین حرف را می‌زدم چون با این اتفاقات خاطر مردم و هواداران فوتبال مکدر می‌شود.

۹۶۹۷

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

همدانی: دفاع افشاریان از اشتباهات داوری به مراتب بدتر از اشتباه داوران است

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ