حضور طلبکاران استقلال با حکم توقیف اموال در محل باشگاه

0

حضور طلبکاران استقلال با حکم توقیف اموال در محل باشگاهاخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پایگاه خبری ساتین- باشگاه استقلال امروز با یک مشکل بسیار عجیب مواجه شد.

به گزارش ساتین، طبق ادعای خبرگزاری فارس و چند خبرگزاری دیگر افرادی امروز با مراجعه به ساختمان خیابان سعادت‌آباد خواستار توقیف اموال باشگاه استقلال شده اند. خبری که مشخص است صحت دارد و به همین دلیل امروز کارمندان باشگاه، زودتر از موعد ساعت کار اداری، محل باشگاه را ترک کردند.

البته این ماجرا ابعاد مختلفی دارد که در ادامه می خوانید. ظاهرا این فرد، تا سال ۲۰۱۵نماینده برند آل اشپورت در ایران بوده است از باشگاه استقلال طلبکار است. طلبی که به دوران مدیرعاملی علی فتح الله زاده در اوایل سال ۱۳۹۰ باز می گردد و بدهی باشگاه استقلال به این فرد با سود تاخیر باید به او پرداخت شود اما با توجه به اینکه اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال چند هفته پیش به خاطر پرونده ای با محور شرکت ابریشم گیلان در بازداشت است، باشگاه استقلال برای برداشت از حساب دچار مشکل شده و احمد مددی نمی تواند از حساب باشگاه پول برداشت کند و حتی شنیده می شود اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل برخی اختلاف نظرهایی که با مددی دارند از قبول حق امضا بعد از بازداشت خلیل زاده شانه خالی کردند.

در سال های اخیر با توجه به اینکه باشگاههای استقلال و پرسپولیس دولتی هستند افراد و مجموعه های مختلف برای رسیدن به طلب شان اقدام به گرفتن حکم توقیف اموال این دو باشگاه کرده اند. البته بعد از حکم گرفته اند، مشکلات پرداخت بدهی شان حل شده است.

۹۶۹۷

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ