قربانی: ظلم است که تیم ملی به جام جهانی نرود/ شرم می‌کنم در خصوص مشکلات استقلال صحبت کنم

0

قربانی: ظلم است که تیم ملی به جام جهانی نرود/ شرم می‌کنم در خصوص مشکلات استقلال صحبت کنماخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پایگاه خبری ساتین- کاپیتان اسبق استقلال عقیده دارد شاید مشکلات این روزهای استقلال در دولت آینده  برطرف شود.

به گزارش ساتین، پیروز قربانی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال در خصوص آخرین شرایط استقلال و تیم ملی با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت.

شرایط استقلال بسیار بحرانی است و فرهاد مجیدی در مصاحبه ای که داشته حسابی از وضعیت باشگاه شاکی بوده و کار به جایی رسیده که خودش برای خرید آب معدنی تیم دست به جیب شده است. تحلیل شما از این وضعیت چیست؟
برای رهایی از این وضعیت باید منتظر باشیم که دولت عوض شود و ببینیم که مدیران جدید وزارت ورزش چه سیاستی خواهد داشت. این وزارت ورزش تصمیم‌های خوبی نداشته و استقلال مشکلات مدیریتی زیادی داشته است. اعضای هیات مدیره و مدیرعامل اختلاف دارند و نمی دانم افرادی که باشگاه استقلال می آیند چه کاری انجام می دهند. اگر قرار است کاری انجام ندهند، پیشکسوتان را به صورت سمبلیک عضو هیات مدیره کنند. شرم می‌کنم در خصوص خرید آب معدنی و غذا توسط فرهاد صحبت کنم یا بخواهم چیزی بشنوم. استقلال باشگاه بزرگی است و تا زمانی که انتخاب  اعضای هیات مدیره به این شکل باشد وضعیت بهتر نمی شود.

احتمالا به دلیل این شرایط بوده که شما پیشنهاد معاونت باشگاه استقلال را رد کردید؟
ماجرای پیشنهاد معاونت استقلال به من مربوط به چند ماه قبل است. اصلا دوست ندارم در این وضعیت مدیریت کنم. مدیریت یعنی باید به جایی وصل باشی و من مستقل هستم.

راستی به شما پیشنهاد مدیرعاملی هم دادند؟
بله در مقطعی به من پیشنهاد مدیرعاملی هم داده شد اما اگر مدیری بخواهد مستقل کار کند موفق نمی‌شود.

بریم سراغ بازی شب گذشته تیم ملی که موفق شد بحرین را ۳-۰ شکست دهد.

تیم ملی یک نیمه معمولی بود و یک نیمه خوب. بحرین تیمی نبود که بخواهیم آن را آنقدر بزرگ کنیم. چیزی که دیشب دیدم واقعیت و فاصله فوتبال دو کشور بود. امیدوارم یکی صحبتهای من را برای شیخ سلمان ترجمه کند. ظلم است که بحرین به مرحله بعد و جام جهانی صعود کند اما ایران نه. وقتی سطح فنی بازیکنان ایران و بحرین را مقایسه می کنم اگر ایران به جام جهانی نرود ظلم به آسیاست.


شرایط فنی را چطور دیدید؟

بازیکنان ما در سیستم فوتبال دراگان اسکوچیچ هنوز جا نیفتاده‌اند و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. در نیمه دوم اسکوچیچ به خوبی متوجه مشکلات شد و تعویضهای خوبی انجام داد. سامان قدوس را به زمین آورد تا مهدی طارمی عقب برنگردد. بازی را با سیستم ۲-۴-۴ شروع کردیم و وقتی قدوس وارد میدان شد، سیستم به ۳-۳-۴ تغییر کرد. مصدومیت امیری و حضور عزت‌اللهی در میدان، دوباره باعث تغییر سیستم تیم ملی شد و شاگردان اسکوچیچ با آرایش ۱-۴-۱-۴ بازی را ادامه دادند.

۹۶۹۷ 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ