آنچلوتی، مطمئن به جواهرات آکادمی/ در دوره اولش هم به خسه و موراتا میدان داد

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی می داند که با بحران مالی کنونی چیدمان یک ترکیب ایده آل برای فصل بعد خیلی مشکل است. در حقیقت باشگاه نمی تواند برای خریدها دست به جیب شود و حتی تنها امید هواداران یعنی خرید امباپه هم قطعی نیست. آنچلوتی در این شرایط شاید مجبور شود که برای تکمیل ترکیبش به برخی بازیکنان آکادمی فرصت بدهد که البته کارلتو در دوره اولش و با وجود این که ترکیب رئال پرستاره تر بود، این کار را کرد.

در حقیقت آنچلوتی در دوره اولش از چهار بازیکن آکادمی یعنی موراتا، ناچو، کاسمیرو و خسه در مقاطعی برای نیازهایش استفاده کرد و شخصا خوساتار بازگشت کارواخال از لورکوزن شد. دنی در دوران آنچلوتی از لورکوزن به رئال برگشت که در فصل اولش ۴۵ بازی داشت و از آن زمان جایگاهش در پست دفاع راست را مستحکم تر کرد. موراتا در آن فصل در ۳۴ بازی ۹۶۹ دقیقه داشت که ۹ گل زد و یک پاس گل داد. خسه رودریگز نیز تا پیش از مصدومیتش درخشان بود و در ۳۱ بازی ۱۱۶۵ دقیقه داشت که هشت گل زد و شش پاس گل داد. کاسمیرو خیلی کم بازی کرد و قرضی به پورتو رفت و تجربه اندوزی کند. ناچو نیز ۱۳۶۸ دقیقه در ۱۹ بازی داشت.

آنچلوتی برای فصل آینده نیز می تواند از جوان های زیادی استفاده کند. از آنتونیو بلانکو و میگل گوتیرز که بحث حضورشان در تیم بزرگسالان داغ است تا چهره هایی نظیر آریباس و ماروین.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آنچلوتی، مطمئن به جواهرات آکادمی/ در دوره اولش هم به خسه و موراتا میدان داد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ