زن تهرانی که سوار ماشین شرور خطرناک شده بود / مرا با خود برد!

0

 
 فردی که در قالب راننده تاکسی برای افراد سوار بر خودرویش مزاحمت ایجاد می کرد، دستگیر شد.
به گزارش ساتین، فردی در قالب راننده در سطح شهر تهران تردد می کرد و در لباس های مرتب به عنوان مسافرکش به جست و جوی طعمه های خود می پرداخت. او مسافرها را در محل های خلوت یا مناطقی که از پیش برای اقدام پلید خود تعیین کرده بود می برد  و به آزار و اذیت خانم ها می پرداخت.
زن جوان از اتفاق وحشتناکی که برایش در تاکسی افتاد بود، گفت : از محل کارم در محل سعادت آباد تهران سوار ماشین شدم که فکر کردم تاکسی است. کم کم به قیافه راننده شک کردم و می خواستم در را باز کنم و از دست او فرار کنم که مرتب ماشین را مارپیچی می راند تا در باز و بسته شود. تمام انگشتانم لای در ماند و زخمی شد. ناگهان او یک قمه بسیار بزرگ در آورد و خواست با آن به شکم من ضربه بزند. راننده مرا تهدید کرد که می کشمت! برای دفاع از خودم دستم را جلوی قمه بردم، که دستم به شدت زخمی شد.
راننده شیاد در پاسخ به پلیس که چطور اقدام به این کار می کردی ؟ گفت هرکدام از افرادی را که احساس می کردم اهل خیانت است سوار می کردم!
طبق گفته پلیس ، متاسفانه بسیاری از افراد با خودروی شخصی و بدون هیچ نظارتی در سطح شهر تردد می کنند و به سوار کردن مسافر می پردازند که بسیاری از آنها اهداف شومی دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ