ژاوی: سرمربیگری در بارسلونا رویای من است !

0

بارسانیوز- ژاوی هرناندز درباره بارسلونا صحبت کرد.

 

به گزارش مارکا، ژاوی هرناندز هنوز هم رویای سرمبیگری بارسونا را دارد. او درباره بارسلونا گفت:

من همیشه دربازار هستم. من دوسال هست که مربیگری میکنم و رابطه بسیار خوبی هم با لاپورتا دارم. او تصمیم میگیرد ولی هنوز با او صحبت نکرده ام. آنها تصمیم گرفتند با یک فصل دیگر با کومان همکاری کنند و برای او هم آرزوی بهترینها را دارم. هرتصمیمی که او بگیرد قطعا برای باشگاه بهترین خواهد بود، در این سه یا چهارماه هیچ ارتباطی با مدیران بارسلونا نداشته ام.

 

تمرین دادن بارسلونا؟

نمیدانم این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد ولی عجله ای برای آن ندارم. این یک خیال و رویا است. هیجگاه تصور نمیکردم دو پیشنهاد برای بازگشت داشته باشم که آنها از راه رسیدند. من سعی میکنم آماده شوم تا پیشنهاداتی از بارسلونا یا باشگاه های دیگر برسد ولی عجله ای ندارم. امید دارم همه چیز فرا میرسد.

 

انتخابات؟

خودم را از هیچکس جدا نکردم چون نشانه و سمبل یک نفر نبودم. رابطه خوبی با فونت و لاپورتا دارم. من همواره گفته بودم که در انتخابات فعال نخواهم بود.

 

ژاوی ادامه داد:

من آماده هستم ولی صحبت هایی که میشود مبنی براین که آماده نیستم را درک میکنم. باشگاه و محیط اطراف را به خوبی میشناسم. این البته ضربه ای به من نمیزند چون در ابتدا به گواردیولا و زیدان هم انتقاد میشد اما من کارم را آغاز کرده ام و بچه ها را تمرین نمیدهم. قضاوت های تبعضی آمیز زیادی وجود دارد.

 

جام جهانی قطر؟

انتظار نداشتم که بارسلونا در ژانویه و تابستان به سراغم بیاید. این چیز جدید و غیرمنتظره ای بود. من گفتم که آن زمان مناسبی نیست اما الان آزاد هستم ولی به قرارداد فعلی خودم هم متعهد هستم من هیجان زده هستم ولی به همه چیز توجه میکنم.

 

ارتباط با بازیکنان فعلی؟

من با بوسکتس، روبرتو، آلبا، لئو و… صحبت میکنم ولی هنوز به صورت مستقیم درباره این مسئله صحبت نکرده ایم چون رونالد کومان سرمربی تیم است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

ژاوی: سرمربیگری در بارسلونا رویای من است !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ