مارکا: میگل گوتیرز و بلانکو در کاستیا می مانند

0

رئال مادرید نیوز : میگل گوتیرز، آنتونیو بلانکو، ماروین و آریباس نام هایی بودند که در فصل گذشته از آکادمی به تیم بزرگسالان رسیدند و خوش درخشیدند. آکادمی رئال مادرید  بازیکنان خوبی را پرورش داده است که به نظر می رسد نظر کنونی باشگاه این است که آنها در کاستیا و زیر نظر رائول کار کنند.

هر چهار بازیکن عملکرد خوبی از خود ارائه داده اند. هوگو دورو دیگر بازیکن آکادمی بود که با تیم بزرگسالان بازی کرد که البته او قرضی و یک ساله از ختافه به رئال آمده بود و فقط در صورتی در رئال می ماند که رئال مادرید بند خرید را اعمال کند و او را بخرد.

در حال حاضر برنامه رئال این است که میگل، بلانکو، ماروین و آریباس در لیست کاستیا بمانند و در صورت نیاز به تیم بزرگسالان ملحق شوند. باشگاه حس می کند که اگر در لیست تیم بزرگسالان قرار بگیرند، دقایقشان کمتر می شود و جلوی پیشرفتشان گرفته می شود. از سویی در حال حاضر ۳۰ بازیکن در لیست تیم بزرگسالان هستند که در ابتدا خیلی از آنها باید فروخته شوند.

میگل گوتیرز در پایان فصل عملکرد درخشانی را در پست دفاع چپ داشت و اگر مارسلو بماند شانس زیادی برای حضور در تیم بزرگسالان نخواهد داشت. به هر صورت به نظر می رسد که هر چهار بازیکن قرار است که فصل بعد زیر نظر رائول کار کنند  و در لیست تیم بزرگسالان قرار نمی گیرند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مارکا: میگل گوتیرز و بلانکو در کاستیا می مانند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ