جلسه ویژه آنچلوتی و پینتوس: تمرینات شدیدتر، مصدومیت های کمتر

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی و آنتونیو پینتوس سعی می کنند که نقشه تیمشان در فصل ۲۲-۲۱ را هر چه زودتر تعیین کنند. این مربی و بدنساز ایتالیایی در ساردینیا با هم ملاقات کردند تا با هم در مورد تمرینات بدنسازی که از روز پانزدهم تیر آغاز می شود، تصمیم بگیرند.

در حقیقت برنامه آنها این است که فشار تمرینات بدنی دو برابر شود تا هم تیم شرایط بدنی بهتری داشته باشد و هم خطر مصدومیت ها کمتر شود. در حقیقت برنامه اصلی این طرح این است که بازیکنان چند برابر فشار بدنی ر تحمل کنند که این فقط مربوط به زمان تمرین نمی شود بلکه باید ر خانه هایشان نیز تمرینات را ادامه بدهند.

هدف اولیه این است که هر بازیکن بهترین عملکرد بدنی خود را داشته باشد چرا که جایی برای توجیه یا چیز دیگری وجود ندارد. هیچ استثنا یا هیچ مورد خاصی وجود ندارد. همه بازیکنان در مقابل این تمرینات برابر خواهند بود و باید زیر نظر پینتوس تمرین کنند. هر بازیکن هر روز از نظر معیارهای کلیدی بدن مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. البته تغذیه بازیکنان نیز اهمیت بالایی دارد و موارد غذایی آنها نیز  مورد بررسی قرار می گیرد.

رئال نمی خواهد که فصل وحشتناک با بیش از ۶۰ مصدومیت تکرار شود و به همین خاطر است که پینتوس به عنوان مهره ای کلیدی به عنوان جانشین دوپونت به تیم اضافه شده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

جلسه ویژه آنچلوتی و پینتوس: تمرینات شدیدتر، مصدومیت های کمتر

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ