سالروز وداع دو اسطوره فراموش نشدنی رئال مادرید؛ اشتیلیکه و بوتراگوئنو

0

رئال مادرید نیوز : روش های زیادی برای وداع وجود دارد هر چند که همه آنها غم بار و ناراحت کننده هستند.  دو اسطوره رئال مادرید در چنین روزی یعنی در روز ۱۵ ژوئن وداع کردند.

اولی اشتیکلیه آلمانی درست ۳۶ سال پیش در چنین روزی با رئال مادرید خداحافظی کرد. رامون مندوزامی خواست تیم را کاملا بازسازی کند و تصمیم گرفت که اشتیلیکه تانک آلمانی را پس از هشت فصل از تیم کنار بگذارد. آخرین بازی اولی در رئال، فینال جام در جام اسپانیا در مقابل اتلتیکو در برنابئو بود. رئال با نتیجه دو بر صفر برد و قهرمان شد. در پایان بازی پنجاه هزار هوادار رئال با شعار “اولی، اولی” اسطوره تیمشان را بدرقه کردند و حتی خوانیتو که قبل از این با او درگیری لفظی داشت هم به سمتش رفت و برخورد گرمی با او داشت. خیلی ها در سکوها اشک ریختند چرا که تصور می کردند که وداع اشتیلیکه باید باشکوه تر باشد.

اما ده سال بعد یعنی در ۱۵ ژوئن ۱۹۹۵ امیلیو بوتراگوئنو اسطوره رئال مادرید در سن ۳۲ سالگی با باشگاه وداع کرد. او که با درخشش رائول کم کم نیمکت نشین شد، تصمیم گرفت که از تیم برود. برای بازی خداحافظی او، مسابقه ای با رم برگزار شد که هواداران با استقبال گرمی به درون زمین آمدند. امیلیو در ان بازی سه پاس گل به انریکه، هوگو سانچز و آلکورتا داد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سالروز وداع دو اسطوره فراموش نشدنی رئال مادرید؛ اشتیلیکه و بوتراگوئنو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ