مقاومت ماریانو، مارسلو و ایسکو در مقابل جدایی

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو راموس اولین بازیکنی است که به صورت رسمی از کشتی رئال مادرید برای فصل بعد پیاده شد اما آنچلوتی و مدیران رئال مادرید تلاش می کنند تا بقیه ترکیب را مشخص کنند.

برخی از این بازیکنان مدتهاست که در لیست مازاد هستند اما امیدوارند که حضور در اردوی پیش فصل و جلسه با آنچلوتی شرایطشان را عوض کند. یکی از این موارد ایسکو است که زیر نظر آنچلوتی در دوره اول درخشید و حالا امیدوار است که کارلو درها را به روی ماندنش در سال پایانی قراردادش باز کند. اما بازگشت اودگارد از قرارداد قرضی و احتمال حضور براهیم در تیم باعث می شود که جایی برای ایسکو نباشد. مارسلو نیز در همین شرایط قرار دارد اما بازیکن برزیلی هم در مقابل ماندن مقاومت می کند. اگر مارسلو بماند، مدیران رئال باید فکری به حال میگل گوتیرز کنند و این بازیکن احتمالا قرضی جدا شود. ماریانو دیگر بازیکنی است که باید برود اما سخت است که برایش مشتری پیدا کرد چرا که سالی ۴.۵ میلیون یورو دستمزد می گیرد.

اما بازیکنان دیگری هم هستند که باید جدا شوند. واران اگر پیشنهاد تمدید را نپذیرد، باید از رئال برود که چلسی، پی اس جی و یونایتد مشتریان دیگرش هستند. بازیکنان دیگری نظیر ایسکو و آسنسیو مورد توجه باشگاه هستند اما اگر پیشنهاد خوبی برسد احتمال جدا شدنشان هست هر چند که فعلا مشتری ندارند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مقاومت ماریانو، مارسلو و ایسکو در مقابل جدایی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ