نکته ای که جدایی په په، رائول، رونالدو، راموس و … را دردناک تر می کند

0

رئال مادرید نیوز : اسطوره کشی دوره اول پرز با دوره دومش یک تفاوت اساسی دارد.

در حقیقت پرز در دوره اولش اسطوره ها را تا زمانی که بتوان رویشان حساب کرد، نگه می داشت. به طور مثال جدایی هیرو هر چند که دردناک بود اما فرناندو بعد از رئال توفیق فوتبالی خاصی نداشت و در تیم های متوسط انگلیسی  و در لیگ قطر بازی کرد. به همین خاطر می توان گفت که تا آخرین قطره وجودش در رئال بازی کرده بود. البته جدایی ردوندو هم با انتقادهای زیادی همراه شد چرا که پرز به محض حضور در رئال مجوز جدایی این بازییکن را داد که محبوبیت زیادی میان هواداران داشت.

اما در دوره دوم اسطوره کشی پرز سبک عجیبی را پیدا کرده که البته به خود رئال هم لطمه می زند. در حقیقت پرز بازیکنان باتجربه و محبوب هواداران را در حالی از دست می دهد که آنها هنوز می توانند به تیم کمک کنند. شاید کسی از رفتن سالگادو یا گوتی دلخور نباشد چرا که آنها به پایان فوتبالشان رسیده بودند و بعد از رئال هم توفیقی نداشتند اما داستان برای برخی دیگر نظیر رائول یا رونالدو کاملا متفاوت بوده است.

به طور مثال رائول گونزالس در حالی از رئال رفت که در دو سال بعدش به ستاره و بازیکن محبوب شالکه تبدیل شد و در حالی که رئال در اروپا ناکام بود، تیم المانی با رائول تا نیمه نهایی مسابقات رفت. په په در حالی از رئال رفت که به شدت دوست داشت قراردادش تمدید شود. چهار سال از رفتن مدافع محبوب پرتغالی می گذرد و او مهمترین بازیکن پورتو و یکی از ستارگان تیم ملی پرتغال است!

مورد رونالدو دیگر مورد عجیب است چرا که کریستیانو در سه فصل اخیر آمار خوبی در یووه داشته است و حتی در فصل گذشته آقای گل لیگ ایتالیا بود اما بدشانس است که یووه در مرحله گذار خوب عمل نکرده و مربیان خوبی را هم انتخاب نکرده است. رونالدو در تیم ملی پرتغال هم بازیهای خوبی داشته و در یک قدمی تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی است. بدون تردید در سه سال اخیر و با توجه به مشکلات هجومی شدید رئال مادرید، ماندن رونالدو اتفاق بدی نبود به خصوص که گرت بیل در سال ۲۰۱۸ می توانست به جای رونالدو از رئال برود و در سالهای اخیر به یک سربار برای تیم تبدیل نشود.

حالا راموس در حالی از رئال می رود که به نظر می رسد حداقل سه تا چهار سال دیگر می تواند در بالاترین سطح بازی کند. راموس خواسته عجیبی نداشت، او می خواست تا ۲۰۲۳ در رئال بماند و در پیراهن رئال از فوتبال بازنشسته شود و حتی وقتی که کوتاه آمد و حاضر شد که قراردادش را تا ۲۰۲۲ تمدید کند، پرز به او گفت که پیشنهادش منقضی شده است! حالا نامهایی نظیر پی اس جی ، سیتی و … پیرامون راموس مطرح می شوند و طبیعتا بازیکنی که در سطح چنین تیم هایی باشد قطعا لایق ماندن در رئال است اما پرز حس می کند که خسوس وایخو گزینه مناسب تری برای تیمش است!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نکته ای که جدایی په په، رائول، رونالدو، راموس و … را دردناک تر می کند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ