اعضای شورای شهر کردکوی و ترکمن مشخص شدند ۱۴۰۰

0

به گزارش ساتین، بر این اساس با شمارش آراء ماخوذه موسی خانی با چهار هزار و ۷۵۵ رای، حسین مصدق با چهار هزار و پنج رای، اسماعیل گلوی با سه هزار و ۳۹۴ رای، میلاد گیلانی با دو هزار و ۳۹۱ رای و دانیال منوچهری با دو هزار و ۲۶۲ رای به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای شهر کردکوی انتخاب شدند.

همچنین یاسر محمدی با دو هزار و ۱۴۳ رای عضو علی‌البدل اول، صفر زاهد با دو هزار و ۱۲۴ رای عضو علی‌البدل دوم و سیدجواد حسینی با هزار و ۸۲۸ رای عضو علی‌البدل سوم شورا شد.

فرمانداری بندرترکمن هم اسامی منتخبان شورای شهر را به این شرح اعلام کرد:

با شمارش آراء ماخوذه کمال الدین یارعلی با سه هزار و ۷۴۴ رای، کمال پورقاز با سه هزار و ۵۴۲ رای، عبدالرحیم کمی با سه هزار و ۴۲۳ رای، یحیی چوگان با سه هزار و ۳۴۳ رای، بهرام محمد چوگان با سه هزار و ۲۵۶ رای، عبدالرزاق ارساری با سه هزار و ۲۵۵ رای و گوهرشاد حسینی با دو هزار و ۸۷۷ رای به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای شهر بندرترکمن معرفی شدند.

همچنین رقیه آرخی با دو هزار و ۸۳۵ رای، فرشید کلته با دو هزار و ۷۹۵ رای، لطیفه خوجه پور با دو هزار و ۶۱۶ رای، عبدالله میرابی با دو هزار و ۵۷۱ رای و آق اویلی جعفری چوگان با دو هزار و ۴۹۸ رای به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

نتایج انتخابات شورای شهر

اعضای شورای شهر کردکوی و ترکمن مشخص شدند ۱۴۰۰

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ