دفاع راست، آخرین سنگر اسپانیایی در ترکیب رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : پست دفاع راست در ترکیب رئال برای فصل بعد قطعا اسپانیایی خواهد بود چرا که لوکاس وازکز و کارواخال که قرار است در این پست بازی کنند هر دو اسپانیایی هستند. حتی گزینه سوم یعنی اودریوزولا هم اسپانیایی است که البته در لیست فروش قرار دارد.

رفتن راموس قدرت اسپانیایی های ترکیب رئال را کم کرده است. حالا برای سالهای آینده در پست دفاع میانی، آلابا و میلیتائو گزینه های اصلی هستند که می توانند سالها کنار هم بازی کنند. البته ناچوی باتجربه نیز رقیب سرسختی برایشان است که البته روی کاغذ نیمکت نشین است. البته اگر پائو تورس خریده شود شاید شرایط فرق  کند

درون دروازه کورتوای بلژیکی فیکس خواهد بود، در پست دفاع چپ نیز مندی فرانسوی حضور دارد. در خط هافبک، کاسمیرو، کروس و مودریچ حضور دارند و اودگارد و والورده هم هستند اما هیچ کدام اسپانیایی نیستند. در خط حمله آسنسیو حضور دارد اما با نمایش های سالهای اخیرش شانس فیکس شدنش زیاد نیست. ماریانو دیگر اسپانیایی خط حمله است که البته شانس چندانی برای حضور در ترکیب ندارد. پرز در دوره اولش سعی کرد که ترکیب را اسپانیایی کند و خریدهایی نظیر آلبیول و ژابی آلونسو در همین راستا بود اما حالا رئال مادرید برای فصل بعد احتمالا غیراسپانیایی ترین ترکیب ممکن را خواهد داشت.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

دفاع راست، آخرین سنگر اسپانیایی در ترکیب رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ