هازارد:«نمی دانم که آیا مچ پایم مثل قبل می شود یا نه؛ دوست داشتم راموس بماند»

0

رئال مادرید نیوز : ادن هازارد بازیکن بلژیکی رئال مادرید یکشنبه گفت که با وجود مصدومیت های دو سال اخیر هرگز به خودش تردید نداشته است اما نمی داند که آیا مچ پایش مثل قبل میشود یا نه.

وی اظهار داشت :” هرگز به  توانایی هایم تردید نداشتم اما نمی دانم که آیا مچ پایم مثل ده سال پیش می شود یا نه. زندگی همین است. شاید مقابل فنلاند نتوانم ۹۰ دقیقه بازی کنم. بینیم چه حسی دارم اما همه تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. فکر می کنم که ۷۰ دقیقه خوب بهتر از ۹۰ دقیقه متوسط باشد. صد در صد آماده نیستم اما برای فیکس شدن آماه ام. می خواهم در همه بازیها حضور دشاته باشم و کیفیتم را نشان بدهم. اگر به دوباره مصدوم شدن فکر کنم، بهتر است که بازی نکنم. باید بازی خودم را داشته باشم. باید باهوش تر باشم و راهکارهای خود را به دست بیاورم. فشار در رئال مادرید زیاد است اما در تیم ملی بلژیک هم همین است. وقتی وارد زمین می شوم همه تلاشم را انجام می دهم. درون زمین به فشاری که رویم وجود دارد فکر نمی کنم. بازی با فنلاند؟ همیشه برای بردن بازی می کنیم.”

هازارد در مورد جدایی راموس هم صحبت کرد:” برایش آرزوی موفقیت دارم. دوست داشتم بماند و در کنار هم بازی کنیم. دو سال در کنار هم بودیم و یک لیدر است. هنوز راموس چیزهای زیادی برای ارائه به فوتبال دارد و در بالاترین سطح بازی خواهد کرد. هنوز گلهای زیادی می تواند بزند. یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

هازارد:«نمی دانم که آیا مچ پایم مثل قبل می شود یا نه؛ دوست داشتم راموس بماند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ