استقلال برابر مربیان استقلالی در لیگ برتر؛ به رنگ آبی

0

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ برتر بیستم بعد از بازیهای تیم ملی و انجام سوپرجام از امروز استارت می‌خورد. 

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ تصمیم گرفته قبل از برگزاری هفته بیست و چهارم، ۲ بازی عقب افتاده را در دستور کارش قرار دهد تا عدالت بین همه تیمها برقرار شود. امروز، استقلال از شهر خودرو میزبانی می‌کند که دیداری است عقب افتاده از هفته بیست و یکم و فردا، نفت مسجدسلیمان به خانه فولاد می‌رود تا با تکمیل هفته بیست و دوم، لیگ بیستم با جدال ۴ مربی استقلالی (فرهاد مجیدی با مهدی رحمتی و محمود فکری با جواد نکونام) به یکسانی کامل برسد.

استقلال از ساعاتی دیگر باید برابر تیم مهدی رحمتی قرار بگیرد. و این برای شصت و هشتمین بار است که استقلال برابر یک مربی استقلالی در تاریخ لیگ برتر قرار می‌گیرد. البته در بین مربیان استقلالی برای رقم زدن این آمار، رسول خطیبی هم محاسبه شده که هرگز در لیگ برتر، پیراهن آبی را به تن نکرده و تنها سابقه استقلالی‌اش، انجام ۳ بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیاست برابر العین امارات، السد قطر و الهلال عربستان.

در صدر این فهرست، امیر قلعه‌نویی قرار دارد که با تیمهایش (از مس و سپاهان تا ذوب آهن و تراکتور و بقیه) ۲۱ بار برابر استقلال در لیگ برتر بازی کرده است. صمد مرفاوی با ۱۰ رویارویی و پرویز مظلومی و رسول خطیبی با ۸ تقابل در رتبه‌های بعدی قرار دارند. مهدی رحمتی امروز برای دومین بار برابر استقلال قرار می گیرد و از فکری، پاشازاده، مرحوم پورحیدری، سهراب بختیاری‌زاده و مهدی هاشمی‌نسب پیشی می‌گیرد که تنها یک بار رودرروی استقلال قرار گرفته اند.

رویارویی امروز با مهدی رحمتی، ششمین تقابل این فصل استقلال با مربیان استقلالی است: ۲ بار با نکونام، ۲ بار با رحمتی، یک بار با خطیبی و یک بار با قلعه‌نویی. استقلال لیگ بیستم در ۵ مصاف قبلی‌اش در این فصل با مربیان آبی، فقط یک بار باخته و هر ۴ تقابل آخرش را برده و ۳ بار هم کلین شیت کرده است. 

فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال تنها یک بار به مربیان استقلالی باخته: شکست برابر فولاد و نکونام در لیگ نوزدهم. او این فصل البته انتقام آن شکست را گرفت. مجیدی سابقه تقابل با قلعه‌نویی (برد برابر سپاهان)، پاشازاده (برد برابر شاهین بوشهر)، بختیاری زاده (مساوی با شهر خودرو) و فکری (مساوی با نساجی) را هم دارد و به هیچکس نباخته است. 

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال برابر مربیان استقلالی در لیگ برتر؛ به رنگ آبی

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ