مهاجم ۱۵ میلیون یورویی زوج طارمی شد

0

پایگاه خبری فوتبالی- تیم پورتو در پی از دست دادن موسی مارگا یک مهاجم جدید به خدمت گرفت. این مهاجم اسمش پپه است با نام واقعی «ادواردو گابریل اکینو کوسا». 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، موسی مارگا در حالی که با پورتو قرارداد داشت راهی تیم الهلال عربستان شد. حریف استقلال در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا. حالا قرار است پپه خلاء حضور موسی مارگا را در خط حمله تیم پورتو پر کند. روزنامه آبولا با اشاره به حضور مهاجم تیم گرمیوی برزیل در تیم پورتو نوشته است خرید این مهاجم ۲۴ ساله از باشگاه گرمیو برزیل برای تیم پورتو ۱۵ میلیون یورو آب خورده است. 

 پپه از سال ۲۰۱۷ در این باشگاه برزیلی بازی می کند اما آمار گلزنی او خیلی جالب توجه نیست. او در ۸۲ بازی ۱۹ گل برای تیم گرمیو زده است. از سویی باید به عملکرد خوب او در تیم ملی زیر ۲۳ سال برزیل اشاره کنیم. او در سال ۲۰۲۰ در ۶ مسابقه ای که برای تیم المپیک برزیل به میدان آمد سه بار موفق به گلزنی شد. 

 جذب این مهاجم به خاطر تقویت خط حمله ی تیم پورتو بوده و به نظر می رسد در خط حمله ی پورتو به عنوان زوج مهدی طارمی به میدان بیاید. مهاجم ایرانی جایگاه خوبی در ترکیب پورتو دارد به این خاطر که در فصل گذشته با زدن ۱۶ گل و خلق ۱۱ موقعیت گل موثرترین بازیکن تیم پورتو بوده است. او هم چنین گلش به تیم چلسی به عنوان زیباترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا از سوی کاربران سایت یوفا انتخاب شد. 

گفتنی است تیم پورتو به منظور آماده سازی برای فصل جدید بازی ها از ۳۱ خرداد تمرینات آماده سازی را آغاز کرده است.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مهاجم ۱۵ میلیون یورویی زوج طارمی شد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ