تیره شدن روابط رئال مادرید و پی اس جی؛ رئال نمی خواهد که مثل بارسلونا شود!

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید و پی اس جی هر چند که در سالهای اخیر سعی کرده اند که روابط گرمی داشته باشند اما اتفاقات ماه های اخیر نظیر سوپرلیگ، امباپه، پوچتینو واران باعث شده تا روابطشان دچار تنش شود.

تا کنون پرز و الخلیفی همیشه سعی کرده اند که رابطه خوبشان را حفظ کنند. هر دو رابطه خوب را بخشی از تجارت دانسته اند هر چند که اختلافاتشان بیشتر و بیشتر می شود. اولین موضع متفاوت مربوط به ماجرای سوپرلیگ بود. رئال مادرید حامی سوپرلیگ است در حالی که الخلیفی طرف یوفا را گرفته و با این طرح مخالف است. اما این تازه شروع اختلاف است. بحث تمایل رئال به خرید امباپه نیز در مورد دو باشگاه مورد اختلاف است. الخلیفی به شدت با جدایی مخالفت می کند در حالی که رئال مادرید اولویتش را روی خرید کیلیان در همین تابستان گذاشته است. ماجرای تمایل رئال به پوچتینو جدی نشد و در حد تماس هایی اسده ماند و وقتی رئال فهمید که پی اس جی نمی خواهد این مربی را از دست بدهد دیگر اصراری نداشت اما در حال حاضر تمایل پی اس جی به واران هم جنجال است.

پرز می داند که اگر پی اس جی دشمن تیمی باشد، دشمن بدی است و به همین خاطر نمی خواهد با آنها در بیافتد. پی اس جی هرگز بازیکنانش را به تیم های دیگر نمی دهد و اگر خشمگین شود به سراغ انتقام می رود، دردی که بارسا آن را چشیده است. رئال در سالهای اخیر رابطه بدی با پی اس جی نداشته است. کیلور از رئال راهی پاریس شد و آرئولا از پی اس جی قرضی به رئال پیوست. در این تابستان شاید واران هم به پاریس برود. پی اس جی در سالهای اخیر دشمن بارسا بوده و به شدت آنها را آزار داده است : از خرید واران گرفته تا جلوگیری از پیوستن دی ماریا به بارسا و در نهایت ربودن واینالدوم از انتقال به بارسا با پیشنهاد دستمزدی دو برابر.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تیره شدن روابط رئال مادرید و پی اس جی؛ رئال نمی خواهد که مثل بارسلونا شود!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ