حمله فرهاد به رکورد استرا؛ مجیدی در آغوش عدد محبوبش

0

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال برای چهارمین دیدار متوالی موفق به ثبت پیروزی شد تا فرهاد مجیدی برای اولین بار در دوران مربیگری‌اش به چنین عملکردی برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست پیدا کند. آبی‌پوشان تهرانی با این پیروزی ۴۳ امتیازی شدند و فاصله خود را با تیم چهارم جدول به هفت امتیاز افزایش دادند.

این چهارمین پیروزی متوالی استقلال با فرهاد مجیدی بود که به دست آمد. آمار مجیدی از زمان حضور مجددش در جمع آبی‌پوشان تهرانی در ۱۶ مسابقه ۱۰ برد، سه مساوی و سه شکست بوده است. کسب ۳۳ امتیاز از ۴۸ امتیاز ممکن که مساوی است با جمع‌آوری حدود ۶۸ درصد امتیازات.

اما نکته مهم در پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر این بود که فرهاد مجیدی برای اولین بار در دوران مربیگری خود به چهار پیروزی متوالی رسید. او پیش از پیروزی مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شده بود شهرخودرو مشهد، صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان را در لیگ و جام حذفی شکست دهد. پیش از این فرهاد به سه برد متوالی هم دست پیدا کرده بود اما رسیدن به عدد مورد علاقه‌اش چیزی بود که پیش از این برایش حادث نشده بود.

خود استقلال هم مدتها بود با هیچ سرمربی به این موفقیت نرسیده بود. آخرین نفر آندره‌آ استراماچونی بود که در لیگ نوزدهم به هشت پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی دست پیدا کرد. او به ترتیب از سد تیم‌های گل ریحان البرز، گل‌گهر سیرجان، فجرسپاسی شیراز، سایپا تهران، پارس جنوبی جم، تراکتور تبریز، صنعت نفت ابادان و نساجی مازندران بگذرد و تساوی مقابل سپاهان پایانی بود بر روند این تیم. حالا باید دید فرهاد مجیدی می‌تواند با کسب چهار پیروزی دیگر به رکورد سرمربی ایتالیایی و محبوب آبی‌پوشان برسد یا خیر.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حمله فرهاد به رکورد استرا؛ مجیدی در آغوش عدد محبوبش

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ