فشار بالای بارسلونا به اومتیتی برای خروج در تابستان !

0

اختصاصی بارسانیوز- بارسلونا برای خروج به اومتیتی فشار می آورد.

 

به گزارش اسپورت، بارسلونا قصد دارد با بازیکنانی که دیگر برای فصل آینده نمیخواهد و آنهایی که حقوق خود را کاهش نمیدهند با طور قاطع رفتار کند. یکی از این بازیکنان اومتیتی است که علاقه ای به خروج ندارد و در پروژه ورزشی بارسلونا هم جایگاهی ندارد.

 

کومان سعی کرد تا اومتیتی را احیا کند ولی عملکرد او ثابت کرد که دیگر بازیکن سابق نخواهد شد. بارسلونا درحال حاضر به اومتیتی اطلاع داده که برای فصل آینده به دنبال تیم جدیدی باشند اما بنظر میرسد همانند تابستان قبلی اومتیتی قصد ندارد به پیشنهادات دیگر توجه کند.

 

بارسلونا دراین تابستان باید حقوق پرداختی به بازیکنان را تاحد زیادی پایین بیاورد و اومتیتی هم حقوق بالایی دریافت میکند. در فرانسه چند باشگاه درباره اومتیتی سوال کرده اند اما تنها در صورتی حاضر به انجام این انتقال هستند که حقوق دریافتی اومتیتی منظقی باشد.

 

بارسلونا به دنبال توافق با اومتیتی برای خروج است ولی همه چیز به بازیکن بستگی دارد. بارسلونا از اومتیتی خسته شده و حتی ممکن است اقدامات دیگری در رابطه با وی همانند فسخ قرارداد انجام بدهد اما اولویت باشگاه پیدا کردن بهترین راه حل است.

 

المپیک مارسی و لیون درباره اومتیتی سوال کرده اند اما مذاکرات تنها درصورتی انجام خواهد شد که بازیکن موافقت خود برای خروج از بارسلونا را اعلام کند.

 

اگر اومتیتی تیم را ترک کند بارسلونا ممکن است یک مدافع وسط دیگر به خدمت بگیرد ولی درحال حاضر باشگاه روی خروج فرانسوی کار میکند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

فشار بالای بارسلونا به اومتیتی برای خروج در تابستان !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ