برومند: چهره افرادی که وزیر برای استقلال انتخاب می‌کند به فوتبال نمی‌خورد/ وظیفه مجیدی پاداش دادن به بازیکنان نیست

0

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است، وزیر ورزش به افرادی در این باشگاه پست می‌دهد که چهره آنها به فوتبال نمی‌خورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، پرویز برومند دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات و حاشیه‌های باشگاه استقلال و اینکه فرهاد مجیدی از جیب خودش به بازیکنان پاداش می‌دهد، گفت: فکر می‌کنم مجیدی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و پاداش دادن او به بازیکنان به دلیل بی‌توجهی باشگاه است. نمی‌توانم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم، اما به نظر می‌رسد که مجیدی در استقلال تنهاست و همه می‌دانند که در این مدت چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی ادامه داد: مجیدی تلاش می‌کند به شاگردانش انگیزه بدهد، وظیفه او نیست که پرداخت پاداش به بازیکنان را قبول کند. غیر از بازیکنان هم دیگر اعضای تیم به این پاداش‌ها چشم دارند و در این شرایط اقتصادی واقعاً این خیلی سخت است که کسی بخواهد از جیب خودش هزینه کند.

دروازه‌بان سابق استقلال اظهار داشت: استقلال در حال حاضر فقط یک تیم است و ما باشگاهی نمی‌بینیم که ساماندهی مناسب داشته باشد و این بسیار بد است. من اعتقاد به این ندارم که وزیر ورزش پرسپولیسی است یا استقلالی و این حرف‌ها اصلاً درست نیست، اما وزیر افرادی را برای حضور در باشگاه استقلال انتخاب می‌کند که چهره‌ آنها به فوتبال نمی‌خورد. شما می‌بینید که در این سال‌ها چه چالش‌هایی در مدیریت باشگاه استقلال دیده شده است.

برومند خاطرنشان کرد: بعضی‌ها به استقلال آمدند و هزینه کردند، بعدها خواهان دو برابر همان پول با سودش شدند. شما می‌بینید که استقلال به چه شکلی اداره می‌شود، این شکل اداره شدن فقط از ریشه زدن استقلال است و باید ترسید از روزی که هواداران خشم خودشان را نشان دهند. الان استقلال نتیجه می‌گیرد و آنها آرام هستند، اما واقعاً باید از خشم این هواداران ترسید.

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

برومند: چهره افرادی که وزیر برای استقلال انتخاب می‌کند به فوتبال نمی‌خورد/ وظیفه مجیدی پاداش دادن به بازیکنان نیست

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ