آیا ۸۰ میلیارد تومان در باشگاه استقلال گم شده است؟

0

پایگاه خبری فوتبالی- مشاور سابق هیات مدیره استقلال درباره مسائل مالی این باشگاه به نکته بسیار قابل توجهی اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، علی نامداری که بعد از تغییرات در هیات مدیره استقلال و ابقای احمد مددی در پست مدیرعاملی این باشگاه، از سمتش در هیات مدیره این تیم کناره‌گیری کرد، در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرگزاری ایلنا دست روی موردی گذاشته که قطعا برای هواداران این تیم هم جای سوال دارد. اینکه چرا استقلال علیرغم داشتن کارگزاری که به تعهدات مالی‌اش در قبال این باشگاه عمل کرده، این همه مشکل مالی دارد.

نامداری گفته است: “از ۱۶۰ میلیارد تومان ورودی در این باشگاه که دقیق مشخص است، بازیکنان و مربیان حداکثر روی هم رفته ۵۰ میلیارد تومان هم پول نگرفتند، حالا با پرداختی به شفر و بودوروف و مسائل دیگر هم اگر ۳۰ میلیارد تومان بگوییم، چرا آقای مددی شما از روشن شدن ورودی و خروجی مالی باشگاه در امتناع می‌کنید؟ مگر نه اینکه مصوبه یک ماه پیش محضر آقای وزیر قرار شد شما مسائل مالی را روشن کنید و به سمع هیات مدیره برسانید؟ چرا شما به حاشیه رفتید و جلسه را هر بار به تشنج کشاندید که بحث مالی مطرح نشود و بحث‌های اساسی که درباره درآمد باشگاه بود، نامشخص ماند؟ چرا برای امضا کردن رسیدهای پول‌هایی که به شخصه به باشگاه تزریق کردم یک سال است که طفره می‌روید؟”

در صورتی که اظهارات نامداری درست باشد، از ۱۶۰ میلیارد تومانی که به باشگاه تزریق شده، فقط ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده و تکلیف ۸۰ میلیارد تومان دیگر مشخص نیست. پولی که اگر واقعا وجود داشته باشد، استقلال نه تنها می‌تواند پول تمام بازیکنانش را بدهد(فرهاد مجیدی چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که باشگاه برای تسویه حساب با بازیکنانش در این فصل نیاز به ۶۰ میلیارد تومان دارد) بلکه ۲۰ میلیارد تومان از حدود ۳۵ میلیاردی که باید به استراماچونی بپردازد را هم در خزانه دارد.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آیا ۸۰ میلیارد تومان در باشگاه استقلال گم شده است؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ