میگل گوتیرز در آرسنال، ماروین پارک در تورینو

0

رئال مادرید نیوز : ماندنی شدن مارسلو بیش از هر کسی به میگل گوتیرز ضربه زد. میگل در بازیهای پایانی فصل گذشته نمایش خوبی داشت و ثابت کرد که می تواند در آینده رئال نقش داشته باشد. در حقیقت مدیران رئال فکر می کردند که مارسلو پس از سه فضل ضعیف از تیم می رود اما این بازیکن برزیلی تصمیم گرفته که بخشی از ترکیب رئال باشد و تا پایان قراردادش یعنی تا ۲۰۲۲ در تیم بماند.

با ماندن مارسلو عملا جایی برای میگل گوتیرز در تیم نیست چرا که مندی مدافع فیکس تیم خواهد بود و مارسلو نیمکت نشین. حتی در صورت نیاز آلابا هم می تواند در سمت چپ بازی کند. در این شرایط میگل به جدایی فکر می کند که به گفته اتلتیک، باشگاه آرسنال مذاکرات را برای خرید این بازیکن آغاز کرده است.آرسنال ترجیح می دهد که خرید میگل قطعی باشد اما اگر رئال مخالفت کند مشکلی با قرض گرفتن این بازیکن آینده دار نخواهند داشت.وکیل میگل و میکل آرتتا سرمربی آرسنال مشترک است و به همین خاطر انتقال این بازیکن به تیم لندنی دور از انتظار نیست.

از طرفی دیگر اسکای اسپورت گزارش داده است که ماروین پارک دیگر بازیکن آکادمی رئال مادرید نیز به صورت قرضی با بند خرید راهی تورینو می شود تا به مسیرش در فوتبال ایتالیا ادامه بدهد. ماروین هم فصل گذشته چند بازی زیر نظر زیدان در تیم بزرگسالان داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

میگل گوتیرز در آرسنال، ماروین پارک در تورینو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ