علت خودسوزی امین کیانپور معلم اصفهانی جلوی دادگستری +عکس

عکس امین کیانپور در کنار دخترش +فیلم خودسوزی

2

امین کیانپور، مدیر دبیرستان نجفی یک در ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان، مدت ها درگیر پرونده شکایت برای باز پس گیری آپارتمانی بوده که مالک، آن را به دو نفر فروخته بوده است. او پس از مدت ها رفت و آمد به دادگاه، اعلام کرده بوده که اگر حقش را به او ندهند خودش را مقابل ساختمان دادگستری آتش می زند و وقتی دادگاه حق را به خریدار اول داده، تهدید خود را عملی کرده است.

به روایت شاهدان عینی، این معلم ریاضی که مدیر یکی از دبیرستان های اصفهان هم بود، روز یکشنبه ششم تیرماه، درست جلوی ساختمان دادگستری کل استان اصفهان در خیابان نیکبخت، ظرف بنزینی را روی سر خود خالی کرده و تلاش رهگذران برای خاموش کردن آتشی که مسئلۀ حل نشدۀ زندگی او در آن می سوخته، به جایی نرسیده است.

علت خودکشی خودسوزی حوادث اصفهان امین کیانپور کیست

عکس امین کیانپور و دخترش

او چند سال قبل با همۀ دارایی خود، آپارتمانی را در خیابان رباط سوم خریده بود و بعدا متوجه شدیم مالک این آپارتمان آن را به دو نفر فروخته است. آقای کیانپور مدت‌ها پیگیر حل و فصل این مشکل بود تا اینکه قاضی رأی داد ملک متعلق به خریدار اول است و برای او حکم تخلیه صادر کرد.

فیلم خودسوزی امین کیانپور ۱۸+

منبع : رکنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. سید می گوید

    اگر کسی به دو نفر ملک را فروخته پس کلاهبردار کاملا مشخص است ! چون او به یکی از افراد سند اصلی را داده وبه این معلم سند جعلی را ! احتمالا برای اینکه خاطر این معلم جمع شود خریدار اول لوازمش را نیاورده تا این معلم ساکن شود سپس با در دست داشتن سند اصلی از دستش شکایت کند و مسلما قاضی هم برای را به نفع او صادر و حکم تخلیه برای معلم صادر میکند ! به نظر بنده فروشنده با کسی که سند اصلی را دارد تبانی کرده برای کلاهبرداری از این معلم خدابیامرز! ان شاءالله که حق این زن و دو دخترش ضایع نشود و حتی خون آن معلم بیگناه از کلاهبرداران گرفته شود .

  2. سید حسن سید می گوید

    در چنین تخلفاتی فروشنده احتمالا با یک فرد کلاهبردار تبانی کرده و اقدام به چنین جرمی میکند یا خود فروشنده به تنهایی یا کسی که با فروشنده به نوعی ارتباط داشته آمار سند را گرفته و سند جعلی درست کرده و …اگر فروشنده یک نفر است و به دو نفر فروخته که کلاهبردار خودشه! به هر حال باید وکیل میگرفت و وکیل او دنبال اینکار می رفت و خودش را به سوختن نمی داد حال هم پلیس محترم باید اول سراغ فروشنده برود و بداند که آیا فروشنده هر دو ملک اوست؟ اگر نباشد آمار افرادی که با او در خرید وفروش ها همکاری دارند حسابها و ..