حکم پسر شیرازی که باعث خودسوزی دختر شد

نام پسری که باعث خودسوزی دختر شیرازی شد

6

خودسوزی دختر دانشجو شیرازی بخاطر پخش فیلم خصوص اش

یک دانشجوی دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز که روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ اقدام به خودسوزی کرده بود، بامداد روز دوشنبه بر اثر شدت سوختگی جان باخت .

یک منبع مطلع که خواست نامش ذکر نشود افزود: این دختر دانشجو که متولد ۱۳۷۴ و ساکن شیراز بود روز ۱۷ اردیبهشت با رفتن به پارکینگ خصوصی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اقدام به خودسوزی کرد.

وی اظهار کرد: با وجود تلاش های تیم پزشکی، اما سوختگی ۱۰۰ درصدی، منجر به فوت وی شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان دستگاه های مسوول در حال بررسی علت این خودسوزی هستند.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز پیش تر در اطلاعیه ای عنوان کرد این فرد دانشجوی رشته حسابداری این دانشگاه است .

دانشگاه آزاد در اطلاعیه خود افزوده بود : این دانشجو پس از خروج از دانشگاه با رفتن به پارکینگ خصوصی که در مجاورت این دانشگاه واقع شده اقدام به خودسوزی کرد که با تلاش شاهدان عینی خاموش و وی به یکی از بیمارستان های شیراز منتقل شد.

کلیپ دختر شیرازی فیلم دختر شیرازی روابط دوست دختر و دوست پسر رابطه نامشروع جنسی رابطه نامشروع رابطه جنسی با دوست دختر رابطه جنسی با دوست پسر دختر شیرازی خودسوزی دختر خودسوزی تجاوز به دوست دختر

خودکشی بخاطر لو رفتن فیلم غیراخلاقی !

پیرو همین خبر، یکی دو روزی هست که در شبکه های اجتماعی تصاویری دست به دست میشوند که حکایت از علت اقدام این دختر به خودسوزی دارند. در توضیحات این تصاویر آمده است: این دختر به منزل شخصی پسری میرود و بعدا متوجه میشود از رابطه خصوصیشان عکس و فیلم به صورت مخفی تهیه شده. به همین دلیل اقدام به خودکشی میکند. ارتباط این تصاویر با یکدیگر و همچنین ارتباط آنها با خبر فوق هنوز به طور رسمی نه تکذیب شده است و نه تایید. اما دانشجویان دانشگاه صدرا و همچنین هم کلاسی های این دختر میگویند تصاویر واقعی و مربوط به همین واقعه میباشد.

سرنوشت پسری که باعث خودسوزی دختر شیرازی شد

چندی پیش اتفاقی که در شیراز افتاد سرو صدای بسیار زیادی در کشورمان به پا کرد و تیتر اول روزنامه ها  صفحه ی حوادث و شبکه های اجتماعی خودکشی و خودسوزی دختر دانشجوی شیرازی بود از متهم این پرونده در حال حاضر هیچ اطلاع و خبری منتشر نشده است.

کلیپ دستگیری پسری که باعث خودسوزی دختر شیرازی شد +۱۸

دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. عماد می گوید

    هر کی تو این سایت این مطلب رو بخونه فکر کنم آدم بشه من یکی که بشخصت آدم شدم دیگه از الان به بعد فقط با پسر رابطه دارم

  2. مرتضی حسینی می گوید

    با اینکه چند سال پیش هم خونده بودم و میدونستم دوباره بیادش افتادم و واقعا ناراحتم از مظلومیت این دختر و قربانی شدنش نمیدونم چی بگم میخام بدونم چه بلایی سره اون پسره اومد اگر کسی میدونه به تلگرام پیام بده ایدیم اینه

    1. علی می گوید

      در ملاعام اعدام شد همون سال

      1. killer2030 می گوید

        نه بابا اعدام کجا بود اگر اعدام میشد خبرش در میومد اگر خبر موثق دارید به من پیام بدید همین اسممه

  3. تنها می گوید

    فاطمه خائفی دختری که قربانی هوس های یک پسر شد

  4. sara می گوید

    سلام دوستان منم دانشجوی اونجام و همون موقع داشتم میرفتم دانشگاه خودشو ندیدم فقط صدای جیغش شنیدم دقیق ساعت ۹:۴۵ بود این اتفاق افتاد اول نمیدونستم چی شده اومدم تو سالن یکی از خانومایی که رفته بودن ماشینشونو پارک کنن دیده و تعریف میکردن من چون صداشو شنیده بودم خیلی حالم بد شد با دوستاش حرف زدم گفتنم دختر خوبی بوده وقتی بنده خدا تصمیم میگیره خودشو آتیش بزنه مصمم بوده، اما همون موقع که آتیش میگیره داد میزنه سوختم، به دادم برسید اوضاعش وخیم بود چشاش کاملا پخته بود با بدترین چیز ممکن یعنی تینر خودشو اتیش زده بود