«گروهبان پینتوس» وارد می شود؛ مسترکلین بدن بازیکنان رئال مادرید را از نو می سازد

0

رئال مادرید نیوز : بازیکنان رئال مادرید هنوز تمرینات سختگیرانه آنتونیو پینتوس بدنساز تیم را در زمین تمرین دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس از یاد نبرده اند.

پینتوس که حالا ۵۹ ساله است، تمرینات شدیدی را برای همه تیم در نظر گرفته بود که البته خود زیدان هم در این تمرینات شرکت می کرد. در تابستان ۲۰۱۷ ، بازیکنان رئال مادرید با تمرینات شدیدی در اردوی پیش فصل مواجه شده بودند و حتی برخی بازیکنان رئال مادرید لقب گروهبان را برای او انتخاب کرده بودند.(البته برخی هم به خاطر چهره اش لقب مستر کلین را برایش برگزیده بودند).

آنتونیو پینتوس به خاطر زیدان، قراردادش را با لیون فسخ کرد و به رئال مادرید آمد. زیزو از دورانب ازی در یوونتوس او را می شناخت و پینتوس را به عنوان بدنساز تیم انتخاب کرد. رئال آن فصل را به عنوان قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ به پایان رساند. جالب این که حتی وقتی خوان کارلوس، پادشاه اسپانیا به رختکن رئال آمد، سراغ پینتوس را گرفت و از او تعریف کرد!

پینتوس در دوره دوم زیدان جایی نداشت اما با رفتن مربی فرانسوی به رئال برگشت تا در کادر آنچلوتی حضور داشته باشد. این بدنساز در طول تابستان به بازیکنانی نظیر مارسلو، ایسکو، لوکاس وازکز و لونین دستور تمرین داده است و به همین خاطر است که بازیکنان تصاویر زیادی از خودشان در حال تمرین کردن در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. پینتوس دستورالعمل هایی ساده اما سختگیرانه دارد. او می گوید که هر کسی که سریع تر بدود، بهتر است. اردوی پیش فصل رئال مادرید از فردا رسما آغاز می شود و یکی از اهداف مدیران رئال این است که خبری از مصدومیت های پرشمار فصل گذشته نباشد و به همین خاطر نقش پینتوس خیلی مهم است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

«گروهبان پینتوس» وارد می شود؛ مسترکلین بدن بازیکنان رئال مادرید را از نو می سازد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ