ملاقات فامیل‌ها در دیدار پرسپولیس – فولاد به هم خورد!/ داماد از دیدن فامیل همسر محروم شد!

0

پرسپولیس نیوز کمال کامیابی نیا که جز نفرات دراگان اسکوچیچ برای حضور در انتخابی جام جهانی در بحرین بود، به دلیل مصدومیت و برای انجام مراحل درمان منامه را ترک و به تهران بازگشت.

هافبک دفاعی پرسپولیس پس از مدت ها نادیده گرفته شدن از سوی سرمربیان سابق تیم ملی در این فصل در چند دیدار با حضور در پست مدافع میانی توانست نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد و به واسطه این عملکرد نظر دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کرد تا در لیست ملی‌پوشان در انتخابی جام جهانی حاضر شود اما با بدشانسی اردوی تیم ملی را ترک کرد.

کامیابی نیا که پیش از دیدار برابر ذوب آهن با مصدومیت مواجه شده بود، با حضور در تمرینات تیم ملی این آسیب دیدگی تشدید شد تا در نهایت علیرغم اعزام به منامه نتواند شانس همراهی تیم ملی را کسب کند.

این بازیکن با تجربه پس از بازگشت به تهران هم نتوانست به پرسپولیس کمک کند و هنوز هم با مصدومیت مُچ پای خودش دست و پنجه نرم می کند.

درمورد کمال کامیابی نیا گفته می شود به احتمال زیاد به بازی حساس روز سه شنبه با فولاد خوزستان هم نخواهد رسید.

هافبک دفاعی پرسپولیس سه بازی قبلی پرسپولیس برابر تراکتور (سوپرجام)، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان را از دست داده است و حالا یکی از غایبان تیمش برابرفولاد خوزستان محسوب می شود.

این درحالیست که میلاد سرلک دیگر هافبک دفاعی پرسپولیس نیز ۴ کارته و محروم شده است. شماره ۱۰ ملی پوش پرسپولیس هم قادر به همراهی تیمش نیست و در چنین شرایطی دست یحیی گل محمدی درخط میانی حسابی خالی است.

احمد نوراللهی تنها هافبک دفاعی با تجربه و قابل اعتماد پرسپولیس در بازی حساس با شاگردان جواد نکونام محسوب می شود.

نکته قابل توجه درخصوص «کمال کامیابی نیا» این است که او فرصت دیدار و تقابل با حمیدرضا رجبی دستیار جواد نکونام و داماد خانواده کامیابی نیا را نیز از دست خواهد داد. دیدارهایی که همیشه برای طرفین جذاب بوده است!

ملاقات فامیل‌ها در دیدار پرسپولیس – فولاد به هم خورد!/ داماد از دیدن فامیل همسر محروم شد!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ