فولاد – پرسپولیس حیثیتی شد

0

پرسپولیس نیوز پرسپولیس در تهران از سد فولاد گذشت اما حالا برای تکرار قهرمانی باز هم نیاز به برد مقابل این تیم دارد. آمار نشان می دهد که فولاد در اهواز به مراتب بهتر از بازی های بیرون از خانه نتیجه می‌گیرد اما از طرف دیگر نتایج جواد نکونام مقابل پرسپولیس چندان جالب نیست و از این حیث همه چیز به برتری شاگردان گل‌محمدی رای می دهد.

با این حال استوری مشترکی که بازیکنان پرسپولیس گذاشتند، بازی فولاد را حیثیتی کرد حالا آنها با انگیزه های شخصی به دنبال یک پیروزی ارزشمند دیگر هستند تا شاید فاصله خود را با سپاهان بیشتر کنند در آن سو جواد نکونام و شاگردانش انگیزه های زیادی برای این بازی دارند. نکونام می‌خواهد ثابت کند همان طور که چند بار استقلال را شکست داده  توانایی بردن پرسپولیس را هم حداقل در گرمای اهواز دارد. در این راه چشم امید او به خارجی هایی چون پاتوسی و پریراست ولی نفراتی چون فرشاد  احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس برای این بازی انگیزه های زیادی دارند.

 آنچه مسلم است در گرمای بالای اهواز تیمی موفق می شود که وضعیت بدنی مناسبی داشته باشد. شاید روی کاغذ مساوی هم برای پرسپولیس نتیجه بدی نباشد اما در آن صورت اگر سپاهان موفق به شکست پیکان شود، دوباره صدر جدول را از پرسپولیس پس خواهد گرفت. شاگردان یحیی در این دیدار میلاد سرلک را ندارند و کمال کامیابی نیا هم مصدوم است به همین دلیل احتمال دارد با یک هافبک دفاعی به مصاف فولاد بروند.

 نقطه قوت پرسپولیس در بازی با گل‌گهر سیرجان آمادگی بالای احمد نوراللهی و مهدی ترابی بود. چیزی که می تواند در بازی با فولاد هم باعث خوشبختی پرسپولیس شود و سه امتیاز دیگر را به حساب به آنها واریز کند. جدال با فولاد به طور حتم یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس تا پایان فصل است هر چند که برای سپاهان و پرسپولیس از الان تا پایان هفته سی ام بازی راحتی وجود ندارد و حتی دیدیم که سپاهانی ها تیم قعرنشین و سقوط کرده ماشین‌سازی را فقط با یک گل شکست دادند.

بیشتر بخوانید:

  • بازتاب استوری مشترک پرسپولیسی‌ها در اردوی استقلال

تاریخ بازی بعدی پرسپولیس بازی پرسپولیس و فولاد بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

فولاد – پرسپولیس حیثیتی شد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ