همه تقابل‌های نکونام با پرسپولیس/ جواد بدون برد مقابل سرخ‌پوشان

0

پرسپولیس نیوز حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر در اهواز و بین پرسپولیس و فولاد برگزار می‌شود. شاگردان یحیی گل محمدی درحالی به مصاف نکونام و تیمش می‌روند که با دو امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار دارند و برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه دارند. از آن طرف فولاد که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته برای کسب سهمیه آسیایی به همه امتیازات این دیدار خانگی نیاز دارد.

نکته جالب تقابل‌های نکونام و پرسپولیس این است که جواد هنوز موفق نشده سرخ پوشان را در قامت سرمربی شکست دهد. نکونام به عنوان سرمربی تاکنون ۴ بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. یک بار با نساجی و ۳ بار با تیم فولاد خوزستان که در هر ۴ بازی شکست خورده است. دیدار پیش رو در واقع پنجمین  مصاف نکونام با پرسپولیس است.

یحیی گل محمدی و جواد نکونام نیز تا به امروز ۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم گل محمدی ۳ پیروزی و سهم نکونام یک برد بوده است. این دو مربی در لیگ هجدهم اولین تقابلشان را برگزار کردند. گل محمدی با شهرخودرو با ۳ گل نساجی نکونام را در مشهد شکست داد تا در اولین تقابل این دو مربی، یحیی به یک پیروزی قاطع برسد. دومین رویارویی دو مربی بازی رفت لیگ نوزدهم بود که نکونام موفق شد از یحیی انتقام بگیرد و همراه با فولاد، شهر خودرو را در مشهد با یک گل شکست دهد. هر چند گل‌محمدی در نیم فصل دوم به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و یک بار دیگر نکونام را شکست داد. در بازی که سیامک نعمتی برای پرسپولیس گلزنی کرد. آخرین جدال نکونام و گل محمدی هم به دیدار رفت همین فصل بر می‌گردد که پرسپولیس موفق شد دو بر یک فولاد را شکست دهد.

تاریخ بازی بعدی پرسپولیس برنامه بازیهای پرسپولیس بازی پرسپولیس و فولاد بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

همه تقابل‌های نکونام با پرسپولیس/ جواد بدون برد مقابل سرخ‌پوشان

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ