منصوریان پرسپولیس را خوب می برد، گل محمدی منصوریان را!

0

پرسپولیس نیوز

منصوریان یک سال با نفت و بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند و وحید امیری ترمز قهرمانی پرسپولیس را کشید و در نهایت  استقلال خوزستان با عبدالله ویسی جام را بالای سر برد. سرمربی سابق استقلال در یکی از دربی‌های تهران هم با نتیجه ۲-۳ پرسپولیس را شکست داد. همان دیداری که علی قربانی، کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی برای استقلال گلزنی کردند.

منصوریان هرچقدر کارنامه خوبی مقابل پرسپولیس دارد، در برابر یحیی گل محمدی معمولاً بازنده بوده و در تقابل تیم‌های نفت و ذوب‌آهن بازی های زیادی را به سرمربی فعلی پرسپولیس واگذار کرده است. در واقع می توان گفت ستاره سابق استقلال با اینکه پرسپولیس را خوب می برد اما به یحیی گل‌محمدی خوب می بازد و حالا باید دید این بار تقابل دو مربی مطرح فوتبال ایران در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به کجا کشیده می شود؟

آلومینیوم اراک تنها تیم لیگ بیستم است که توانست پرسپولیس را شکست بدهد و به همین دلیل این بازی برای شاگردان یحیی که کماکان از شرایط مالی خود دلخورند، جنبه انتقامی هم دارد. پرسپولیس اگر آلومینیوم را ببرد در انتظار نتیجه بازی سپاهان و صنعت نفت می ماند تا شاید بتواند فاصله خود را با تیم محرم نویدکیا بیشتر کند هر چند که روی کاغذ بازی سپاهان کمی راحت تر از بازی پرسپولیس به نظر می رسد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

منصوریان پرسپولیس را خوب می برد، گل محمدی منصوریان را!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ