روایت شاهدان از درگیری مدافع جنجالی پرسپولیس/ منصوریان: نمی‌خواهم رابطه‌ام با یحیی و کریم خراب شود

0

پرسپولیس نیوز

یکی از خریدهای جنجالی استقلال در لیگ شانزدهم محمد حسین کنعانی زادگان مدافع فعلی پرسپولیس بود. کنعانی زادگان که در دوره سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال با وجود اینکه پرسپولیس به او نیاز داشت  بعد از پایان خدمت سربازی راهی اردوگاه آبی‌ها شد، ولی او نتوانست نمایش موفقی را با پیراهن آبی تجربه کند و بعد از مصدومیت رباط صلیبی از سوی منصوریان از لیست کنار گذاشته شد.

به نظر می‌رسد ماجرای شنبه شب ورزشگاه آزادی ریشه در اتفاقات آن سال دارد و پیش از این هم کنعانی زادگان بارها نسبت به این مساله موضع گیری کرده بود و علیه منصوریان مصاحبه‌هایی انجام داد. ماجرا از این قرار بود که محمدحسین کنعانی زادگان پیش از شروع دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک با علیرضا منصوریان صحبت‌هایی کرده بود که با دخالت یحیی گل محمدی و نیمکت نشینان وضعیت آرام شد. شاهدان ورزشگاه آزادی می‌گویند صحبت‌های مدافع ملی پوش پرسپولیس و سرمربی آلومینیوم اراک خیلی دوستانه نبود و دو طرف از هم گلایه کردند. دقایقی بعد از  صحبتهای نسبتا تند کنعانی زادگان و منصوریان قبل از شروع بازی، در زمانی که داور کولینگ بریک اعلام کرد مدافع پرسپولیس به سمت نیمکت حریف و علیرضا منصوریان رفت و بابت رفتارش از وی عذرخواهی کرد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

منصوریان در واکنش به درگیری با کنعانی زادگان در کنفرانس خبری بعد از بازی به خبرنگاران اینگونه توضیح داد: “برای من فوتبال به هر قیمتی ارزشمند نیست که دوستی ۲۰ ساله خودم را با یحیی و کریم را به هم بزنم. تجربه آن را به دست آوردم و نمی‌خواهم فردا خجالت زده شوم. من با کنعانی زادگان خیلی وقت بود حرفی نزده بودم. امروز درد دلش را گفت و من هم گلایه‌هایم را گفتم. فوتبال و دوستی ارزش زیادی دارد. برخی‌ها همه چیز را در نتیجه فوتبال می‌بینند. من همه چیز و اتفاقات را در فوتبال و زمانی که در استقلال دیدم. ما هفته بعد بازی داریم.”

در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و آلومینیوم منصوریان پاسخ حرکت خوب کنعانی زادگان را با انتقاد از بازیکنش در زمان خطا بر روی این مدافع نشان داد و از علیرضا منظمی خواست تا از او عذرخواهی کند. هرچه که بود شب پرماجرای علی منصور و کنعانی زادگان ختم به خیر شد و به نظر می‌رسد کدورت‌هایی که این دو از چند سال قبل از یکدیگر به دل داشتند برطرف و روابط استاد و شاگرد به حالت طبیعی برگشت.

اینجا ببینید:

  • ببینید| فریاد و عصبانیت شدید منصوریان به خاطر بازیکن پرسپولیس/ عذرخواهی کن!

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

روایت شاهدان از درگیری مدافع جنجالی پرسپولیس/ منصوریان: نمی‌خواهم رابطه‌ام با یحیی و کریم خراب شود

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ