سخت‌گیری‌های اسکوچیچ تازه شروع شد/ در اروپا بازی نکنید در تیم ملی هم بازی نخواهید کرد!

0

ساتین نیوز –

اسکوچیچ راه کارلوس کی‌روش را در تیم ملی می‌رود و قصد دارد لژیونرهایی را به اردوی تیم ملی دعوت کند که در بازی‌های باشگاهی به میدان می‌روند. این موضوعی است که کارلوس کی روش هم روی آن تاکید داشت؛ به این خاطر لژیونری که در بازی‌های باشگاهی به میدان نمی‌رود از شرایط ایده آل و مسابقه خارج می‌شود و نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند. از سویی همیشه انتظار این است که بازیکنان به تیم ملی کمک کنند نه تیم ملی به بازیکنان. 

این موضوع در منامه از سوی اسکوچیچ به لژیونرها تاکید شد و اینکه باید تیمی‌را برای بازی انتخاب کنند که از حضور خود در ترکیب آن تیم مطمئن باشند چرا که در صورت نیمکت نشینی شانسی برای حضور در اردوی تیم ملی نخواهند داشت و اولویت حضور و بازی به بازیکنانی می‌رسد که در بازی‌های باشگاهی به میدان می‌روند. 

بعد از  پایان بازی‌های منامه علیرضا بیرانوند به سرعت تیم خود را تغییر داد و راهی تیم بوآویشتا پرتغال شد. او در هفته‌های پایانی و در ترکیب تیم آنتورپ حتی برای دقایق کوتاهی بازی نکرد به این خاطر که سرمربی این تیم دروازه بان سوم را به میدان می‌فرستاد. حالا هم خبر رسیده علیرضا جهانبخش در پی تغییر تیمش است. او می‌خواهد با جلب رضایت برایتون به یک تیم هلندی برگردد که صحبت از فاینورد است. 

تیم ملی شهریور ماه بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را آغاز و فروردین ماه آینده به پایان خواهد برد؛ ممکن است اسکوچیچ برای بازی‌های پیش رو تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند به این دلیل که از عملکرد فنی چند بازیکن در منامه راضی به نظر نمی‌رسید. 

کارلوس کی روش همانند اسکوچیچ چند لژیونر را به خاطر نیمکت نشینی در تیم‌های اروپایی از تیم ملی خط زد در حالی که آنها در تیم ملی دارای جایگاه ثابتی بودند. یکی از آنها علیرضا حقیقی بود که در جام جهانی ۲۰۱۴ در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان آمد اما رفته رفته حضورش در تیم ملی کمرنگ شد تا جایی که به دلیل نیمکت نشینی در روسیه از اردوی تیم ملی خط خورد. 

بیشتر بخوانید:

  • صعود به جام جهانی چرا اهمیت دارد؟/ داستان دروازه‌بانی که نزدیک باشگاه نفت تهران از سرما یخ زد

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

سخت‌گیری‌های اسکوچیچ تازه شروع شد/ در اروپا بازی نکنید در تیم ملی هم بازی نخواهید کرد!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ