رادوشوویچ در راه تهران؛ اختلاف‌ها تمام می‌شود؟

0

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای طولانی اختلاف دروازه‌بان کروات پرسپولیس با این باشگاه، با سفر او به تهران در طول روزهای آینده، احتمالا به پایان خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، بوژیدار رادوشوویچ که به خاطر اختلاف شدید با معاون باشگاه پرسپولیس، به جدایی از این تیم بسیار نزدیک شده و مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده بود که اجازه بازگشت او به ایران را نخواهد داد، بعد از تماس یحیی گل‌محمدی تغییر موضع داد و قرار است در بازگشت به ایران، به دنبال حل اختلافش با کادر مدیریتی پرسپولیس باشد.

مدیران پرسپولیس که پیش از این اعلام کرده بودند در صورت بازگشت این گلر کروات به ایران، مطالبات او را نقدا پرداخت خواهند کرد، قرار است پس از بازگشت رادو به تهران و بعد از بازی با استقلال در جام حذفی، جلسه‌ای با این بازیکن داشته باشند و با پرداخت مطالبات او مانع فسخ قرارداد یکطرفه رادوشوویچ شوند.

رادو قرار است روز سه‌شنبه از طریق آلمان راهی ایران شود تا صبح چهارشنبه به تهران برسد و در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دربی شرکت کند.

رادو در صورت فسخ قرارداد و شکایت به فیفا، با توجه به قرارداد محکمی که با پرسپولیس دارد می‌توانست این باشگاه را با چالشی جدی مواجه کند منتهی با توجه به بازگشت او به ایران بعید است این گلر کروات به دنبال باز کردن یک پرونده جدید علیه پرسپولیس در فیفا برود.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

رادوشوویچ در راه تهران؛ اختلاف‌ها تمام می‌شود؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ