بهزاد داداش‌زاده: پرسپولیس از استقلال تیم‌تر است

0

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق سرخابی‌ها معتقد است پرسپولیس برنده دربی ۹۶ خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بهزاد داداش‌زاده درباره بازی فردا شب پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: دربی همیشه نسبت به سایر بازیها متفاوت است و این موضوع همیشه وجود داشته و نمی‌توان قبل از مسابقه با اطمینان درباره برنده آن صحبت کرد. یک روز می‌گفتند استقلال برتر بوده و بازی را می برد و برعکس یک روز پرسپولیس برتر بوده اما اتفاقی که همه فکر می‌کردند رخ نداده است. خودم در چند دربی حضور داشتم و این اتفاقات را دیدم.

داداش‌زاده افزود: این بازی یکی از معدود دربی‌هایی است که هر دو تیم با شرایط خوبی آماده آن شده‌اند و با توجه به اینکه بازی باید برنده داشته باشد قطعا نبرد جذابتری نسبت به بازی های گذشته خواهد بود.

هافبک سابق سرخابی‌ها درباره آخرین وضعیت دو تیم قبل از این مسابقه اظهار داشت: پرسپولیس در تمامی خطوط از دروازه تا خط حمله هماهنگ‌تر و می‌شود گفت تیم‌تر از استقلال است. این هم به دلیل بازیهای بیشماری است که آنها کنار هم انجام داده‌اند و باعث می‌شود چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا کنند. استقلال هم در چند بازی گذشته و از زمانی که فرهاد مجیدی هدایت این تیم را به عهده گرفته به انسجام تیمی رسیده اما تفاوت دو تیم در این نکته است که استقلال به راحتی گل می‌خورد اما زدن گل به پرسپولیس کار سختی است. هر دو تیم در فاز تهاجمی عملکرد خوبی دارند و نگاهی به بازی های گذشته دو تیم و موقعیتهایی که روی دروازه حریفانشان خلق کردند گواه این موضوع است. پرسپولیس در فاز دفاعی به مراتب تیم‌تر از استقلال است که این موضوع می‌تواند برگ برنده تیم یحیی باشد.

بهزاد داداش زاده کیست اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سوژه بعدی صحبتهای داداش‌زاده مشکلات دو تیم در بیرون از زمین مسابقه است: حاشیه‌های پیش از این بازی می تواند به ضرر هر دو تیم تمام شود. هر دو تیم در ماههای گذشته به نوعی دچار حواشی بودند اما مدیریت در پرسپولیس و تجربه یحیی گل‌محمدی باعث شده تا این تیم وارد بحران و حواشی بدتر نشود. موضوعی که در استقلال انجام نشد و شاهد تقابل فرهاد مجیدی و مدیرعامل استقلال در یک ماه گذشته بودیم.

از دید داداش‌زاده تکلیف این بازی در ۹۰ دقیقه مشخص نخواهد شد: اینکه بازی در وقت معمول به پایان خواهد رسید و یا به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد، همه به شرایط بازی و کیفیت و آمادگی بازیکنان ارتباط پیدا می‌کند اما معتقدم ضربات پنالتی برنده این بازی را مشخص خواهد کرد.

داداش زاده در ادامه صحبتهایش سراغ تقابل سرمربیان دو تیم می‌رود: یحیی می‌خواهد همیشه شگفتی‌ساز باشد و رکوردها را در پرسپولیس به نام خود ثبت کند. قطعا هدف هر دو تیم کسب قهرمانی در جام حذفی است اما اطمینان دارم هیچکدام از دو مربی به بازیکنانشان دستور نخواهند داد که بی‌گدار به آب بزنند. فرهاد مجیدی هم در تقابل با یحیی می خواهد برنده باشد و ثباتش را روی نیمکت استقلال حفظ کند. او وقتی برای پاداش دست به جیب می‌شود یعنی می‌خواهد به هر قیمتی نتیجه را به سود خود پایان دهد اما امیدوارم این کار مجیدی – دادن پاداش به بازیکنان – پیامدهای منفی برای او نداشته باشد و تیمش وارد حاشیه‌های بدتر نشود.

از دید داداش‌زاده، شکست در بازی فرداشب بیشتر از آنکه به ضرر استقلال باشد، اتفاق بدی برای پرسپولیس خواهد بود: باخت در این بازی به ضرر پرسپولیس است چون استقلال چیزی را از دست نمی‌دهد. استقلال همین الان غرق در مشکلات مدیریتی و اختلافات مدیرعامل و سرمربی است اما باخت در دربی حذفی می تواند در روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر گذاشته و حتی باعث شود تا بازیکنان نسبت به مشکلات مالی که دارند جبهه‌گیری کنند.

بهزاد داداش زاده کیست اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

بهزاد داداش زاده کیست اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

بهزاد داداش‌زاده: پرسپولیس از استقلال تیم‌تر است

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ