شروع فصل سوم رائول در کاستیا با فعلا دو خرید

0

رئال مادرید نیوز : رائول گونزالس در حالی سومین فصلش در کاستیا را آغاز می کند که این اولین فصلی است که تیم در شکل جدید لیگ دسته سه تحت عنوان Primera RFEF  شرکت می کند.

کاستیا سال گذشته تا دو پله به صعود در لیگ دسته سه هم رفت و در نهایت با وجود تساوی مقابل ایبیزا به علت قوانین تعیین شده حذف شدند. رائول پیشنهاد حضور در بوندسلیگا را هم داشت اما در نهایت ترجیح داد که در کاستیا بماند. رائول پس از تعطیلات و برگزاری جشن تولد ۴۴ سالگی خود با جدیت کارش را در کاستیا آغاز کرده است.

کاستیا فعلا خرید  رافا یورنته از لاس روزاس و خائومه جوردی از بارسلونا را برای خط حمله خود قطعی کرده است و رافا مارین، برونو ایگلسیاس، داوید گونزالس و سالا هم از تیم جوانان در لیست تیم بزرگسالان قرار می گیرند.  تیم حالا باید تمرین کند تا آماده اولین بازی لیگ در روز نهم شهریور شود و البته باید بازیهای دوستانه ای هم داشته باشد که یکی از این بازیها مقابل لگانس خواهد بود.

رائول در دو فصل قبلی در کاستیا ۲۵ برد، ۱۸ تساوی و ۱۴ شکست در ۵۷ بازی داشته است. تیمش ۹۳ گل زده (۱.۶ در هر بازی) و ۷۰ گل دریافت کرده است. آنها حالا باید آماده حضورشان در گروهشان در لیگ دسته سه شوند که با تیم هایی نظیر آلباسته، کاستیون، ناستیک و سابادی همگروه هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

شروع فصل سوم رائول در کاستیا با فعلا دو خرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ