تصاویری از شب تلخ یک ستاره/ از تیر دروازه تا پنالتی به سبک باجو!

0

پرسپولیس نیوز

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی و بدشانس پرسپولیس که پس از بازی با فولاد خوزستان با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه شده است با اصرار در لیست بازی با استقلال قرار گرفت.

این درحالی بود که گفته می‌شد عضله همسترینگ این مهاجم خوزستانی حدود ۱۵ سانتی متر پاره شده است. با این وجود عیسی آل‌کثیر از دقیقه ۷۴ به جای امید عالیشاه وارد زمین شد و تا آخر بازی هم طاقت آورد و ماند.

آل‌کثیر با دست هایی بانداژ شده خطرناک‌ترین صحنه بازی بزرگ حذفی را نیز رقم زد. در دقیقه ۱۰۲ دیدار پرسپولیس و استقلال، ارسال کوتاه مهدی عبدی را عیسی آل‌کثیربا ضربه سری شیرجه‌ای به تیر عمودی دروازه سیدحسین حسینی کوبید تا آه از نهاد مربیان و هواداران تیمش برآید. شاید اگر آن ضربه سر شیرجه ای و محکم آل‌کثیر تبدیل به گل می‌شد او به جای سیدحسین حسینی گلر استقلال، ستاره بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می‌شد ولی فاصله عرش و فرش فقط چند میلیمتر بود. چند میلیمتری که اجازه نداد ضربه سر شیرجه‌ای مهاجم خوزستانی تبدیل به گل شود و توپ او به تیر دروازه خورد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

در هر صورت، عیسی آل‌کثیر که با روحیه‌ای نسبتاً خوب پشت پنالتی چهارم پرسپولیس ایستاده بود به سبک روبرتو باجو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا برابر برزیل به توپ ضربه زد تا به جای دروازه استقلال سینه آسمان را بشکافد. او به رغم این اشتباه مرگبار هنوز هم لقب آخرین گلزن دربی در وقت های قانونی را یدک می‌کشد چرا که دربی حذفی با تساوی بدون گل به پایان رسید و ضربات پنالتی جزو گل‌های بازیکنان محسوب نمی‌شود!

نکته جالب در مورد عیسی آل‌کثیر آن که او پیش از این و در دیدارهای لیگ برتر در یکی دو نوبت از کادرفنی پرسپولیس خواسته بود اجازه دهند او به جای مهدی ترابی، پنالتی‌زن اول تیمش باشد. خواسته‌ای که مورد موافقت مربیان پرسپولیس قرار نگرفته بود و در ضیافت پنالتی‌های دربی حذفی هم ثابت شد این تصمیم درستی بوده است. هرچند عیسی آل‌کثیر در تیم سابق خودش صنعت نفت آبادان پنالتی‌زن اول این تیم خوزستانی بوده است.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

تصاویری از شب تلخ یک ستاره/ از تیر دروازه تا پنالتی به سبک باجو!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ