براهیم در آستانه انتقال دو ساله و قرضی به میلان؛ همه سود می برند

0

رئال مادرید نیوز : انتقال قرضی و دو ساله براهیم به میلان قطعی شده است. این بازیکن به زودی تست پزشکی را پشت سر می گذارد و راهی روسونری ها خواهد شد. براهیم تا سال ۲۰۲۳ قرضی به میلان می رود اما به نظر می رسد که این معامله برای همه مفید بوده است:

براهیم دیاز: عامل اصلی این انتقال است و بیش از همه سود می برد. این بازیکن دقایق بیشتری نسبت به رئال خواهد داشت و قرار است که شماره ده را به تن کند که قبلا در اختیار چالهان اوغلو بود اما بازیکن ترک تبار به اینتر رفته است.  میلان به براهیم اعتماد دارد و و به شکل ویژه ای روی او حساب می کند. از سویی رئال در پست براهیم راست با حضور آسنسیو، رودریگو، بیل و … بازیکنان زیادی داشت و شانس بازی کردن براهیم در رئال کمتر بود.

میلان: پیولی  کاملا به براهیم اعتماد دارد و میلان می تواند به صورت قرضی با مبلغی بهتر او را بخرد. بدین ترتیب براهیم می تواند فصل بعد با روسونری ها در چمپیونزلیگ بازی کند.

رئال مادرید : رئال برای قرارداد قرضی دو ساله حدود چهار میلیون یورو دریافت می کند. رئال مادرید برای خرید براهیم از سیتی چهار میلیون یورو نهایی کرد و بدین ترتیب نه تنها بخشی از این هزینه جبران می شود بلکه براهیم را از دست نمی دهد و می تواند در سال ۲۰۲۳ دوباره او را داشته باشد. بدین ترتیب رئال همچنان براهیم را از دست نمی دهد.

سوفیل: پدر و وکیل بازیکن مالاگایی و مالک شرکت “اسپورتس اند لایف” دیروز انتقال کیوگو فوروهاشی از ویسل کوبه به سلتیک گلاسکو با چهار میلیون یورو را نهایی کرد و حالا آنها می توانند از انتقال براهیم نیز سود کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

براهیم در آستانه انتقال دو ساله و قرضی به میلان؛ همه سود می برند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ