هفته تعیین کننده برای معامله گریزمان و سائول از راه رسید !

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، تکیلف مبادله گریزمان و سائول این هفته روشن می شود. دو باشگاه برای مشخص کردن شرایط این تبادل عجله دارند ، زیرا بازی های دوستانه در حال آغاز است.

 

گریزمان امروز به تمرینات بارسلونا پیوسته است. کاتالان ها روز چهارشنبه به مصاف ناستیک می روند و روز شنبه از خیرونا پذیرایی می کنند. اتلتیکو مادرید هم روز جمعه با تیم نومانسیا بازی می کند.

 

آخر هفته گذشته هیچ چیز در مذاکرات تغییر نکرد. سائول می خواهد برای بارسلونا بازی کند ، اما بارسلونا هشدار می دهد که حضور در بارسلونا محدودیت دارد. مشکل اتلتیکو مادرید هم حقوق بالای گریزمان است.

 

متئو آلمانی در آخرین مکالمه خیل مارین مدیر اتلتیکو مادرید اذعان داشت بارسلونا حتی ۱ یورو از حقوق گریزمان را در صورت انتقال او به مادرید متقبل نخواهد شد. در واقع بارسلونا نمی خواهد قراردادی مانند سوارز تکرار شود.

 

گریزمان تا سال ۲۰۲۴ با بارسلونا قرارداد دارد ، اما سیمئونه او را با آغوش باز خواهد پذیرفت. از طرفی سائول می خواهد در ازای قرارداد جدید تا سال ۲۰۲۶ راهی بارسلونا شود. سائول متقاعد شده است که در بارسلونا می تواند کیفیت خود را نشان دهد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

هفته تعیین کننده برای معامله گریزمان و سائول از راه رسید !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ