ساعت بازی والیبال ایران و ونزوئلا المپیک ۲۰۲۰

0

زمان بازی والیبال ایران و ونزوئلا المپیک توکیو ۲۰۲۱ ساعت چند و کی است؟

بازی والیبال ایران و ونزوئلا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۰ صبح برگزار می گردد.

والیبال ونزوئلا والیبال ایران در المپیک ساعت بازی والیبال ایران ساعت بازی والیبال امروز بازی بعدی والیبال ایران

iran vs venezuela volleyball olympics

آخرین وضعیت تیم والیبال ونزوئلا در برابر ایران

تیم ملی والیبال ونزوئلا  چند روز پیش در یک دیدار تدارکاتی پیش از آغاز المپیک توکیو به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. شاگردان مارسلو مندس در این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند.

ست چهارم و پنجم نیز با توافق طرفین برگزار شد و که ست چهارم با حساب ۲۵ بر ۲۳ به سود ونزوئلا و ست پنجم ۱۵ بر ۹ به نفع آرژانتین به پایان رسید.

دیورز نیز، تیم ملی والیبال ژاپن در بازی نخست خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف ونزوئلا رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

ژاپنی‌ها در سه ست متوالی این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ حریف خود را از پیش رو برداشتند. در این مسابقه یوکی ایشیکاوا ۱۳ امتیاز برای ژاپن و امرسون رودریگس ۹ امتیاز برای ونزوئلا به دست آوردند.

در بازی قبلی نیز تیم روسیه با نتیجه ۳ بر یک آرژانتین را شکست داد. در این مسابقه ماکسیم میخایلوف ۱۴ امتیاز برای روسیه و برونو لیما ۱۷ امتیاز برای آرژانتین کسب کردند.

ترکیب والیبال ونزئولا در برابر ایران

خوسه کاراسو، آرماندو ولاسکز، فرناندو گونسالس، ویلنر ریواس، رونالد فایولا، الیسر کانلو، هکتور ماتا، امرسون رودریگس، لوئیس آریاس، ادسون والنسیا، خوسه وردی و روبرت ارواماس نیز ۱۲ بازیکن تیم ملی ونزوئلا هستند که توسط رونالد سارتی، سرمربی این تیم به فدراسیون جهانی والیبال معرفی شده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ