چرا ارشا اقدسی درگذشت و فوت شد؟

0

علت مرگ ارشا اقدسی چیست ؟ علت بیماری اش چیست؟

نزدیکان ارشا که به همراه خانواده وی در لبنان هستند، اعلام کردند تیمی متشکل از پزشکان ایرانی شبانه کمیسیون پزشکی تشکیل دادند و در حال بررسی شرایط ارشا اقدسی هستند؛ این پزشکان در صورت لزوم به لبنان می‌روند.

بدلکار حرفه‌ای ایران در جریان همکاری با یک فیلم سینمایی خارجی در لبنان در روز چهارشنبه ۶ مرداد دچار حادثه شد. خودروی ارشا اقدسی که به‌عنوان بدلکار در این فیلم حضور داشت، در حین فیلم‌برداری صحنه‌ای مربوط به چپ شدن ماشین، واژگون شد.

ضربه به گردن ارشا خیلی شدید بوده و چند ثانیه خون و اکسیژن به مغز او نرسیده است. موقعی که ارشا به بیمارستان رسید، قلب و تنفس او متوقف شده بود و وی را احیا کردند.

او اکنون در بیمارستان سن جورج روم بیروت بستری است و طبق گفته پزشکان وی قرار بود پس از انجام آزمایش‌های لازم در روز دوشنبه ۱۱ مردادماه تحت عمل جراحی مهمی قرار بگیرد اما به گفته پزشکان علائم حیاتی ارشا اقدسی از شب گذشته به شدت پایین آمده است و به همین دلیل اعمال جراحی که قرار بود امروز انجام شوند، ملغی شده است.

به گفته یکی از دوستان و اعضای تیم بدلکاری‌اش، او در چند روز اخیر به صلاحدید پزشک درمانگرش، به کمک دارو به خواب مصنوعی برده شد.

نزدیکان ارشا اقدسی گفته‌اند که پزشکان شانس زنده ماندن او را تنها یک درصد می‌دانند و آنان از مردم می‌خواهند که با همین یک درصد امید، دعا کنند که او به زندگی بازگردد.

خانواده ارشا اقدسی بیوگرافی ارشا اقدسی اینستاگرام ارشا اقدسی

اهدای عضو ارشا اقدسی

مادر ارشا اقدسی اعلام کرد که پسرش وصیت کرده است اگر دچار مرگ مغزی شد، اعضای بدنش را اهدا کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ