پیش‌بازی استقلال – فولاد/ اولین جام به مجیدی می‌رسد یا نکونام؟

0

پایگاه خبری فوتبالی- آیا استقلال هشتمین قهرمانی‌اش در جام حذفی را جشن خواهد گرفت یا فولاد در اولین حضورش در فینال جام حذفی، می‌تواند کاپ قهرمانی این جام را به اهواز ببرد؟

به گزارش فوتبالی، حساس‌ترین تقابل فرهاد مجیدی- که نمی‌تواند کنار زمین باشد – و جواد نکونام، فردا شب در اصفهان برگزار خواهد شد. استقلال که برای رسیدن به فینال، چهار تیم لیگ برتری را حذف کرد، امیدوار است فردا بتواند برای دومین بازی متوالی، فولاد را شکست دهد و فرهاد مجیدی با یکسال به تاخیر به قولش به هواداران تیمش درباره قهرمانی در جام حذفی عمل کند.

فرهاد آمار فوق‌العاده‌ای جلوی مربیان استقلالی شاغل در لیگ دارد و به جز علیرضا منصوریان بقیه مربیان – نکونام، رحمتی، قلعه‌نویی(۲ بار) فیروز کریمی و فراز کمالوند را شکست داده و امیدوار است برای دومین بار نکونام را شکست دهد.

نکونام هم مثل مجیدی به دنبال اولین جامش در مقام سرمربی است و می‌خواهد در دومین سال حضورش در اهواز، یک جام به هواداران فولاد هدیه دهد و باید دید سومین تقابل مجیدی و نکونام، چه نتیجه‌ای خواهد داشت

غایبان: فرهاد مجیدی، سیدحسین حسینی و محمد دانشگر غایبان بازی فردا شب هستند.

مسیر رسیدن به فینال: استقلال از سد پیکان، ذوب آهن، پرسپولیس(ضربات پنالتی) و گل گهر گذشت و فولاد با با پیروزی مقابل ماشین سازی، قشقایی شیراز، سپاهان( در ضربات پنالتی) و ملوان، حریف استقلال در فینال شد.

یکشنبه ۱۷ مرداد

فینال جام حذفی

استقلال – فولاد ساعت ۲۰.۳۰ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، حسن یوسفی و سیدرضا مهدوی

ساعت بازی فولاد خوزستان ساعت بازی امروز استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار جام حذفی فوتبال اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پیش‌بازی استقلال – فولاد/ اولین جام به مجیدی می‌رسد یا نکونام؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ