پیشنهاد تیم مطرح پرتغالی به ستاره پرسپولیس/ گل محمدی مجوز جدایی می‌دهد؟

0

پرسپولیس نیوز

مهدی عبدی که در لیگ بیستم به ویژه دیدارهای آخر فصل پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت به تازگی مراسم ازدواج خود را در شمال کشور و زادگاه خودش روستای قراخیل (حوالی قائم شهر) برگزار کرد.

حالا به واسطه درخشش در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا با پیشنهاد یک تیم مطرح پرتغالی مواجه شده و قرار است این باشگاه اروپایی به زودی مکاتبات رسمی خودش را با باشگاه ایرانی آغاز کند.

پرتغالی ها به واسطه درخشش مهدی طارمی علاقمند به جذب بازیکنان ایرانی شده و ظاهرا به این تیم پرتغالی هم گفته اند فوتبال مهدی عبدی شباهت‌هایی به ستاره فعلی پورتو دارد.

زدن ۱۶ گل و رساندن ۱۵ گل به هم‌تیمی‌ها در لیگ سختی مثل لیگ پرتغال، آن هم برای فوتبالیستی که در شروع فصل نیمکت‌نشین بوده، یک دستاورد بی‌نظیر است. مهدی طارمی در تابستان گذشته از ریو آوه به پورتو ملحق شد و سرمربی تیم مدتی حاضر به استفاده از او در ترکیب اصلی نبود اما او حالا در پایان فصل نه فقط بهترین بازیکن این باشگاه، بلکه موثرترین مهره سوپرلیگ پرتغال شده است.

 به جز درخشش خیره‌کننده در لیگ، مهدی در لیگ قهرمانان فوق‌العاده نشان داد. گل فراموش نشدنی او به یوونتوس و البته قیچی استثنایی به چلسی، لحظه‌هایی رویایی در کارنامه این فصل ستاره بوشهری بودند.

حالا رسانه های پرتغالی به مهدی طارمی لقب «جواهر ایرانی پورتو» داده اند و رئیس پا به سن گذاشته این باشگاه نیز علاقه ویژه ای به این بازیکن دارد و حاضر به فروش او نیست.

به نظر می رسد باشگاه پرتغالی که خواستار مهدی عبدی شده می خواهد از او یک مهدی طارمی برای آینده بسازد.

مهدی عبدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشته و بدون رضایت این باشگاه قادر به جدایی نیست. بعید هم می دانیم باشگاه پرسپولیس به این راحتی حاضر به صدور رضایتنامه یا فروش این مهاجم جوان و گلزن باشد.

فراموش نباید کرد هنوز وضعیت ادامه حضور یا جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس معلوم نیست و عیسی آل کثیر هم در اواخر لیگ بیستم کمی نزول کرده بود.

بنابراین بار گلزنی خط حمله پرسپولیس روی دوش مهدی عبدی افتاده بود و او هم توانست به خوبی وظیفه خودش را انجام دهد. بنابراین بعید است باشگاه پرسپولیس راضی به جدایی اش شود.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

پیشنهاد تیم مطرح پرتغالی به ستاره پرسپولیس/ گل محمدی مجوز جدایی می‌دهد؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ