بازیکن پرسپولیس بازی با استقلال تاجیکستان را از دست داد

0

پرسپولیس نیوز

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه ۱۴ سپتامبر برابر با ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه جمهوری شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، این دیدار از ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز می‌شود.

پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان رقابت‌های سال ۲۰۲۰، در مرحله گروهی موفق شد با کسب ۵ پیروزی و تنها یک شکست، مقتدرانه به دور یک هشتم نهایی صعود کند و حالا برای رسیدن به یک چهارم نهایی باید تیم تاجیک را پشت سربگذارد.

علی شجاعی حدود یک هفته پیش کتف مصدوم خودش را جراحی کرد. این مصدومیت از اوسط فصل پیش برای علی شجاعی پیش آمد و وی با این شرایط، به کار خود ادامه داد و در چند بازی هم متاسفانه کتفش به شدت آسیب دید و دوباره مورد مداوا قرار گرفت و جا افتاد، ولی با توجه به شدت آسیب‌دیدگی که بیشتر شد و با مشورتی که با پزشکان جراح صورت گرفت، مجبور به جراحی شد. این عمل با موفقیت انجام شد و رضایت بخش بوده است. او پس از جراحی، به مدت پنج روز استراحت کرده و بعد از آن نیز زیر نظر کادر پزشکی، کارهای فیزیوتراپی را آغاز می‌کند و کم کم آماده می‌شود تا به میادین بازگردد.

در همین راستا خبردار شدیم علی شجاعی به طور قطع و یقین به دیدار مرحله یک هشتم نهایی تیمش برابر استقلال تاجیکستان نخواهد رسید. این درحالیست که قرارداد احمد نوراللهی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری و امید عالیشاه نیز به پایان رسیده و هنوز تمدید نشده است. محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز راهی لیگ ستارگان قطر شده درحالی که وضعیت ماندن یا جدایی شهریار مغانلو با توجه به درخواست ۵۰۰ هزار یورویی باشگاه سانتاکلارای پرتغال هم مشخص نیست.

هنوز تمرینات تیم پرسپولیس آغاز نشده و بازیکنان این تیم اعلام کرده اند تا زمانی که مطالبات فصل گذشته آنها تسویه نشود حاضر به شرکت در تمرینات این تیم نخواهند بود.

با توجه به غیبت علی شجاعی به دلیل مصدومیت به نظر می‌رسد درصورت عدم جلب رضایت و تمدید قرارداد وحید امیری، دست یحیی گل محمدی در سمت چپ پرسپولیس در بازی با استقلال تاجیکستان بسته تر خواهد شد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

بازیکن پرسپولیس بازی با استقلال تاجیکستان را از دست داد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ