چه کسی مخالف حضور کریم باقری در تیم ملی است؟/ رمزگشایی از صحبت های معاون پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد ماجرای کریم باقری و تیم ملی گفته است: “با تمام احترامی که برای رئیس فدراسیون فوتبال قائلم؛ تمام تیم‌ها تمایل دارند بازیکنان و مربیان ما را داشته باشند. تمایل آنها یک بحث است ولی خواسته بازیکنان و مربیان بحث دیگر. باشگاه و هواداران پرسپولیس با توجه به اینکه همواره در خدمت تیم ملی بودند، فکر می‌کنم در مسابقات مقدماتی با تیم ملی همکاری داشتند. کریم باقری را در اختیار تیم ملی قرار دادیم، اما در حال حاضر طی صحبتی که با او کردیم و یحیی گل محمدی هم خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شد، به امید خدا با او تمدید می‌کنیم. بحث اینکه آیا باز هم در کنار قراردادش با پرسپولیس باید به تیم ملی کمک کند یا نه، ان‌شاءالله بماند برای آینده!”

قرارداد کریم باقری با پرسپولیس پس از پایان لیگ بیستم درحالی به پایان رسید که گفته می شود رقم آن ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است. رقمی که برای یک دستیار در فوتبال ایران مبلغ نسبتا زیادی است هرچند کریم باقری هم یک دستیار معمولی نیست. از طرفی شنیده می شود کریم باقری باید ۱۰ بازی رفت و برگشت در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراه تیم ملی باشد و این همراهی به طور قطع و یقین به اردوهای تیم کشورمان هم مربوط می شود. همچنین تیم پرسپولیس ۲۳ شهریورماه دیداری حساس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان پیش رو دارد و درادامه هم باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تمرین کند.

آیا کریم باقری با توجه به حضور در اردوی تیم ملی قادر به حضور در تمرینات پیش فصل پرسپولیس خواهد بود؟ تداخل بازی های تیم ملی با پرسپولیس مشکلی برای کادرفنی تیم مدافع عنوان قهرمانی ایجاد نمی کند؟ این سئوالات که جواب روشنی هم برای آن وجود ندارد در ذهن یحیی گل محمدی هم به وجود آمده است.

بنابراین اگر سرمربی پرسپولیس مخالف دو شغله بودن دستیار خودش هم باشد غیر منطقی نیست. یحیی گل محمدی مثل هر سرمربی دیگری دوست دارد کادر خودش را از زمان شروع تمرینات پیش فصل به صورت کامل در اختیار داشته باشد و احتمالا فحوای کلام ابراهیم شکوری نیز در همین راستا بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ