گل‌گهر و کاهش نگرانی هواداران استقلال!

0

پایگاه خبری فوتبالی- با انتقال محسن فروزان به گل گهر سیرجان معادله جدایی رشید مظاهری و سید حسین حسینی از استقلال پیچیده‌تر از قبل شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از جدایی پیام نیازمند از سپاهان شایعات زیادی درباره توافق باشگاه اصفهانی با رشید مظاهری منتشر شد. شایعاتی که هنوز هم ادامه دارد منتهی نزدیکان به دروازه‌بان استقلال عقیده دارند که او دوست دارد فصل آینده هم در استقلال بماند.

این وسط، سیدحسین حسینی هم بر اساس برخی اخبار هم به سپاهان لینک شده هم به گل گهر و امروز یک روزنامه ورزشی مدعی شد باشگاه گل گهر نه تنها پیشنهاد مالی قابل توجهی به حسینی داده بلکه بازوبند کاپیتانی را هم برای این بازیکن کنار گذاشته است منتهی امروز تکلیف شماره یک تیم امیر قلعه‌نویی مشخص شد و محسن فروزان به این تیم پیوست تا یکی از دو گزینه دروازه‌بان‌های استقلال حذف شود اما این اتفاق، حضور حسینی و مظاهری در استقلال را گارانتی نکرده و مشخص نیست فرهاد مجیدی می‌تواند روی حضور هر دو گلر سرشناسش برای فصل بعد حساب کند یا نه.

فعلا تا زمانی که تکلیف جانشین نیازمند در سپاهان مشخص نشده، استقلالی‌ها این نگرانی را خواهند داشت که یکی از دو گلر شناخته‌شده تیمشان را فصل آینده در تیم محرم نویدکیا ببینند.

۹۶۹۷

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گل‌گهر و کاهش نگرانی هواداران استقلال!

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ