قایدی و حمدالله با هم همبازی می‌شوند؟

0

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال پیوستن یک مهاجم سرشناس به باشگاه شباب الاهلی امارات وجود دارد. مهاجمی که نامش مهدی قایدی نیست.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دیروز برخی رسانه‌ها از احتمال منتفی شدن حضور شماره ۱۰ استقلال در باشگاه اماراتی خبر دادند، سایت ورزش سه، ساعاتی قبل در گزارشی مدعی شده که مذاکره دیروز احمد مددی با مدیران باشگاه اماراتی باعث شده که الاهلی حاضر به پرداخت پول بیشتری به استقلال شده و احتمال اینکه امروز خبر پیوستن قایدی به الاهلی به صورت رسمی اعلام شود، بسیار زیاد است.

در چنین شرایطی نام یک مهاجم دیگر هم به باشگاه اماراتی لینک شده است. این مهاجم کسی نیست جز عبدالرزاق حمدالله که جدایی‌اش از النصر قطعی شده و گفته می‌شود که این مهاجم مراکشی فصل آینده در لیگ امارات توپ خواهد زد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

خبرنگاری به نام احمد راغب در صفحه توئیترش مدعی شده تنها باشگاه اماراتی که توان عقد قرارداد با مهاجم النصر را دارد، شباب الاهلی است و اگر این اتفاق رخ دهد، حمدالله بعد از کارلوس ادواردو، احمد نوراللهی و مهدی قایدی، چهارمین خارجی باشگاه اماراتی خواهد بود.

نکته عجیب اینکه شباب الاهلی به جز این نفرات یک بازیکن خارجی دیگر هم دارد و ایگور جسوس مهاجم ۲۰ ساله برزیلی، چند روز قبل در ترکیب این تیم به میدان رفت.

اینکه قایدی و عبدالرزاق حمدالله فصل آینده کنار هم توپ خواهند زد یا یکی از آنها با شباب الاهلی قرارداد خواهد بست، موضوعی است که تکلیفش به زودی مشخص خواهد شد.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

قایدی و حمدالله با هم همبازی می‌شوند؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ