شغل جدید فوتبالیست‌های ایرانی؛ بازی با احساسات هواداران در اینستاگرام

0

پایگاه خبری فوتبالی- دو دروازه‌بان سرشناس استقلال در فضای مجازی رفتارهای عجیبی را از خود نشان می‌دهند و همین مساله باعث شده تا هواداران این تیم گیج شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، در کوران روزهای نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، باشگاه استقلال هم درگیر بستن تیم خود است. یکی از پست‌هایی که ابهامات درباره‌اش زیاد است پست دروازه‌بانی این تیم برای لیگ بیست و یکم خواهد بود.

جذب علیرضا رضایی از پیکان این باور را به وجود آورد که یکی از بین محمدرشید مظاهری و سید حسین حسینی از این تیم جدا خواهند شد. هر ۲ گلر هم از چندی پیش با پیشنهادهایی از تیم‌های شهرستانی روبرو شده بودند. با این وجود مذاکرات باشگاه استقلال با مظاهری و حسینی آغاز شد و همچنان سرانجام این ماجرا مشخص نیست.

یکشنبه شب و ساعاتی پس از حضور محمدرشید مظاهری در باشگاه استقلال، سید حسین حسینی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران این تیم خداخافظی کرد و حتی شایعه شد که برای مذاکرات نهایی به یکی از شهرستان‌های کشور عزیمت خواهد کرد. با این وجود صبح روز گذشته(دوشنبه)، حسینی پست خود را پاک کرد تا شایعات درباره ماندنش در استقلال مطرح شود. او در نهایت ساعاتی بعد به محل باشگاه رفت و قرارداد را ۲ ساله تمدید کرد و در پاسخ به این سوال که چرا پستش را پاک کرد گفت فرزاد مجیدی از او خواسته تا این کار را انجام دهد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

در طرف مقابل محمدرشید مظاهری صبح دیروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از خودش را با قلب آبی به صورت استوری بارگذاری کرد تا گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این باشد که وی طبق صحبت‌های پیشین خود در استقلال می‌ماند اما دقایقی بعد و پس از مطلع شدن از حضور حسینی در محل باشگاه، مظاهری استوری مدنظر را پاک کرد و به جایش برای مهدی قایدی که از جمع آبی‌پوشان جدا شده بود آرزوی موفقیت کرد. مظاهری امروز به همراه وکیلش راهی باشگاه شد و با ناراحتی ساحتمان باشگاه را ترک کرد. وکیل مظاهری هم اعلام کرد احمد مددی به آنها اعلام کرده می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند. 

فارغ از هر گونه نتیجه‌ای و سرنوشتی، این رفتارهای دوگانه و مبهم از سوی دو دروازه‌بان باتجربه استقلال نشان داد که آنها برای هواداران و دنبال‌کنندگان خود و همچنین فعالیت‌های خود در فضای مجازی احترام چندانی قائل نبوده و با توجه به زمان و شرایط، رفتارهای عجیبی از خود بروز می‌دهند. گاهی عاشق رنگ آبی می‌شوند و دقایقی بعد ساز رفتن را کوک می‌کنند. آنها برای اینکه بتوانند قرارداد بهتر و با صفرهای پرشمارتری ببندند حاضرند در فضای مجازی با احساسات هواداران بازی کنند.

البته که این رفتار در بین فوتبالیست‌های ایرانی در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی است و بارها شاهد آن بوده و هستیم. بازیکنانی که وقتی از یک باشگاه معروف پیشنهاد دریافت می کنند در صفحات مجازی قلب با رنگ‌های مختلف را بارگزاری می‌کنند و سپس به راحتی آنها را توجیه می‌کنند. ستاره‌هایی که با انتشار پست‌های احساسی سعی دارند هوادار را مقابل باشگاه قرار دهند(برعکس این قضیه هم مصداق دارد) و خود را از تصمیماتی که می گیرند مبرا جلوه دهند. و در این میان هواداران، تنها قربانیان هستند که باید بازیچه دست بازیکنانی شوند که از احساسات آنها سوء استفاده می‌کنند. شاید بهترین راه این باشد که هواداران تیم‌های فوتبال ایران، صفحات بازیکنان در فضای مجازی را چندان جدی نگرفته و اجازه ندهند تا با این اهرم، بازیکنان آنان را تحت تاثیر قرار دهند. البته که رسانه‌ها نیز باید نسبت به انتشار و واکشن نشان دادن به چنین سوژه‌های زردی بی‌اهمیت باشند. اینکه کدام بازیکن، کدام تیم را فالو یا آنفالو کرده و یا بازیکن تیم X چه استوری برای تیم Y گذاشته از درجه اعتبار ساقط است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۷۴۷۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شغل جدید فوتبالیست‌های ایرانی؛ بازی با احساسات هواداران در اینستاگرام

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ