حامد پاکدل پرسپولیسی است یا استقلالی؟ +عکس

0

حامد پاکدل کیست اصالتا اهل کجاست

حامد پاکدل Hamed Pakdel متولد ۱۷ فروردین ۱۳۷۰ – دورود لرستان ( قد : ۱۷۶) ۲۹ سال سن دارد و یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم اکنون در تیم فوتبال باشگاه فوتبال آلومینیوم اراک بازی میکند.

باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۱۳–۲۰۱۴ پارسه ۲۰ (۲)
۲۰۱۴ پیکان ۱۵ (۱)
۲۰۱۴-۲۰۱۵ حفاری ۲۰ (۳)
۲۰۱۵–۲۰۱۸ ماشین سازی ۵۳ (۱۱)
۲۰۱۸–۲۰۱۹ صنعت نفت آبادان ۲۰ (۴)
۲۰۱۹–۲۰۲۰ پارس جنوبی ۶ (۰)
۲۰۲۰– آلومینیوم اراک ۲۸ (۸)

آدرس پیچ اینستاگرام حامد پاکدل

hamedpakdel.10

پاکدل منتظر پرسپولیس؛ پرسپولیس منتظر شهباززاده

سجاد شهباززاده و حامد پاکدل به ترتیب نفرات اول و دوم لیست یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس هستند.

پیش از این خبر داده بودیم که تیم های سپاهان، گل گهر سیرجان و پرسپولیس به جذب پاکدل علاقه مند هستند. با وجود اینکه دو پیشنهاد گل گهر و سپاهان بسیار جدی هستند، شنیده ایم که پاکدل خواهان حضور در پرسپولیس است.

در گفتگو با یکی از دوستان نزدیک حامد پاکدل به نقل از او شنیده ایم که او می خواهد در فوتبال ایران بیشتر دیده شود و به همین دلیل خواهان حضور در پرسپولیس و کار با یحیی گل محمدی است.

البته حضور پاکدل در پرسپولیس قطعی نیست. نفر اول لیست سرخپوشان برای تقویت خط حمله، سجاد شهباززاده است و یحیی گل محمدی به طور جدی خواهان جذب اوست. پیوستن پاکدل به پرسپولیس تنها در صورتی رقم خواهد خورد که سرخپوشان نتوانند شهباززاده را جذب کنند. در واقع حامد پاکدل، دومین گزینه پرسپولیس برای تقویت خط حمله است.

حامد پاکدل در فصل گذشته ۱۰ گل برای اراکی ها به ثمر رساند. جدایی او از آلومینیوم تقریبا قطعی است و فقط باید دید مقصد نهایی او چه تیمی خواهد بود.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ