پشت پرده غیبت لژیونر جوان فوتبال ایران در تیم ملی/ اسکوچیچ دعوتش را پس گرفت!

0

ساتین نیوز –

حدود ۳ هفته پیش نامه ای از طرف فدراسیون فوتبال به باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین ارسال شد که الهیار صیادمنش برای دیدار مقابل تیم ملی سوریه به اردوی تیم ملی دعوت شده است. در این نامه از مدیران این باشگاه خواسته شد که شرایط برای حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی در روزهای فیفا دی فراهم شود اما دو روز پیش یکی از اعضای کادر فنی طی تماسی این دعوت پس گرفت.

شنیده‌ها درباره این موضوع حاکی از آن است که کادر فنی تیم ملی قصد داشته از حضور الهیار صیادمنش مهاجم باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین برای دیدار مقابل سوریه استفاده کنند اما دو روز پیش طی تماسی از سوی یکی از مربیان تیم ملی با خود اللهیار صیادمنش به او گفته شده که اسکوچیچ قصد ندارد در این مرحله از اردوی تیم ملی از حضور او استفاده کند. این در حالی است که صیادمنش پس از صحبت با مدیران باشگاهش خود را برای بازگشت به ایران آماده کرده بود!

ظاهرا این مهاجم جوان پس از شنیدن این خبر طی صحبتی که با مدیران باشگاهش داشته این مطلب را به اطلاع شان رسانده که قصد بازگشت به ایران را ندارد و قرار است در روزهای آینده و در شروع دور جدید تمرینات زوریا همراه با دیگر بازیکنان تمریناتش را از سر بگیرد.

با توجه به فرارسیدن ایام فیفادی، مسابقات لیگ اوکراین موقتاً تعطیل شده و تمرینات تیم زوریا لوهانسک از چند روز دیگر برای بازگشت به ادامه مسابقات و حضور این تیم در لیگ اروپا آغاز می‌شود. همچنین لازم به ذکر است؛ اسامی لژیونرهای دعوت شده به اردوی تیم ملی فردا اعلام خواهد شد.

اللهیار صیادمنش در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس برای حضور در اردوی تیم ملی در دو بازی دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد و به میدان رفت. صیادمنش تنها گل ملی‌اش را در تاریخ شانزدهم خرداد ماه سال ۹۸ مقابل تیم ملی سوریه به ثمر رساند تا عنوان جوانترین گلزن تاریخ فوتبال ایران را به خود اختصاص بدهد. او در آن زمان ۱۷ ساله بود.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

پشت پرده غیبت لژیونر جوان فوتبال ایران در تیم ملی/ اسکوچیچ دعوتش را پس گرفت!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ