این ۴ نفر؛ تصویری که داغ دل پرسپولیسی‌ها را تازه کرد

0

شاید در نگاه اول این فقط یک عکس معمولی از ۴ بازیکن تاثیرگذار تیم ملی باشد که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند ولی همین عکس به ظاهر معمولی که قبل از سفر تیم ملی به قطر در فرودگاه گرفته شده به سوژه هواداران پرسپولیس تبدیل شده است.

در سمت راست تصویر مهدی ترابی و وحید امیری هستند که جزو بهترین‌های پرسپولیس به حساب می‌آیند. این دو بازیکن هرکدام در مقطعی از پرسپولیس جدا شدند ولی عملکرد خوبی در قطر و ترکیه نداشتند. این دو خیلی زود به انتخاب اشتباهشان پی بردند و به پرسپولیس برگشتند. اما در سمت چپ تصویر احمد نوراللهی و شجاع خلیل زاده را می‌بینید که اولی همین چند هفته قبل راهی امارات شد و دومی هم سال قبل در انتقالی عجیب پرسپولیس را ترک و راهی فوتبال قطر شد.

بعد از جدایی امیری و ترابی هواداران پرسپولیس به شدت علیه این دو بازیکن موضع گرفتند و همین اتفاق هم برای خلیل زاده و نوراللهی رخ داد. خیلی‌ها می‌گویند شجاع و احمد بعد از اتمام قراردادشان به پرسپولیس برمی‌گردند و دقیقا سرنوشتشان مشابه امیری و ترابی خواهد شد. هواداران پرسپولیس موقع بازگشت به شدت از امیری و ترابی استقبال کردند. حال باید دید روزی که قرار باشد خلیل زاده و نوراللهی به پرسپولیس برگردند هواداران این تیم چه واکنشی نشان خواهند داد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

این ۴ نفر؛ تصویری که داغ دل پرسپولیسی‌ها را تازه کرد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ