سوپرجام فوتبال ایران طلسم شد/ نظر حریف پرسپولیس چیست؟

0

پرسپولیس نیوز

فولاد خوزستان با سرمربیگری جواد نکونام موفق شد عنوان قهرمانی جام حذفی کشور را جشن بگیرد و حالا نه تنها سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده بلکه این فرصت را هم دارد تا قهرمان سوپر جام شود. با این وجود عبدالله ویسی و مدیران جدید باشگاه فولاد خوزستان مخالف برگزاری سوپرجام در تاریخ پیش از شروع لیگ بیست و یکم هستند چرا که معتقدند در فصل بدنسازی بوده و آماده انجام این بازی نیستند.

شاید ویسی و مدیران فولاد تصور می‌کنند با شکست در سوپرجام برابر پرسپولیس باید فشار زیادی را در اهواز متحمل شوند چرا که این تیم آخرین بار قهرمان جام حذفی شده است. ممکن است این فشار و انتقادات از نگاه مدیران باشگاه فولاد خوزستان با شروع فصل جدید نیز روی دوش کادرفنی و بازیکنان باشد و بنابراین مخالفت شدید خود را با برگزاری سوپرجام پیش از شروع فصل به سازمان لیگ اعلام کرده اند.

به نظر می‌رسد برگزاری به موقع دیدار سوپرجام در فوتبال کشورمان طلسم شده باشد! سوپرجام فصل گذشته که بین دو تیم پرسپولیس (قهرمان لیگ) و تراکتور تبریز (قهرمان جام حذفی) تقریبا در اواخر فصل گذشته برگزار شد! برگزاری سوپرجام این فصل هم  بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ